Compania Cola Cola HBC România cumpără 50% din platforma de comerț online Stockday, dezvoltată de Heineken România.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Platforma Stockday, care se adresează revânzătorilor, industriei HoReCa și Comerțului Tradițional, va asigura distribuția tuturor produselor din portofoliile ambelor companii, în București și alte 8 județe selectate.
CITEȘTE ȘI Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei“Stockday va beneficia de investiții și know-how din partea ambilor producători, în vederea eficientizării și îmbunătățirii activității de distribuție a produselor către clienții din Retail Tradițional și HoReCa”, a declarat Virunga Mina, Stockday Business Unit Manager.
Dezvoltată în 2017 de către Heineken România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de route-to-market, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au access direct la produsele din portofolile celor 2 producători, la campaniile și promoțiile acestora.