Un antreprenor turc investește într-o rețea de magazine de mobilă de lux și într-un centru de design în România

Un antreprenor turc investește într-o rețea de magazine de mobilă de lux și într-un centru de design în România
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 17 nov 2016

Antreprenorul turc Tolga Oran a investit 500.000 euro într-un showroom de mobilă și decorațiuni de lux în București - Toro Design, care reunește, prin parteneriate exclusive, o serie de designeri, artiști, artizani, producători din România, Turcia, Iran, Coreea de Sud și Uniunea Europeană. Acesta este primul din rețeaua de showroom-uri care urmează să fie deschise și în Cluj, Constanța, Iași și Timișoara.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Toro Design este un brand creat pentru țările din Europa Centrală și Balcani, iar showroom-ul din București  va avea rolul de hub și sediu central pentru întreaga regiune.

“Investiția inițială în acest proiect este de 0,5 milioane de euro și ne așteptăm la un volum de vânzări de peste 1 milion de euro, în primul an de activitate, când vom avea în vedere lansarea proiectelor noastre pe termen mediu. Cu o investiție estimată de câteva milioane de euro, acestea vor include crearea unui centru de design în România și mutarea unei părți a producției la nivel local”, spune Tolga Oran, președinte și investitor Toro Design.

Viziunea noului brand este aceea de a le oferi consumatorilor din România mobilier creat din materiale special selectate pentru a nu avea consecințe asupra sănătății, piese realizate manual, în proporție de 80%, precum și colecții create de echipa de designeri a Toro Design. Pe lângă acestea, showroomul cuprinde mici piese de mobiler și decorațiuni ce poartă semnătura unor mărci de lux precum Armani, Versace, Valentino sau Dior.

Război între branduri pe piața de retail. Deținătorii mărcii DOMO acuză CEL.ro de folosirea nelegală a numelui de domeniu și înregistrarea abuzivă a mărcii la OSIM CITEȘTE ȘI Război între branduri pe piața de retail. Deținătorii mărcii DOMO acuză CEL.ro de folosirea nelegală a numelui de domeniu și înregistrarea abuzivă a mărcii la OSIM

”Conform evaluărilor noastre, designerii români sunt foarte creativi și suntem convinși că vom putea construi proiecte de mare succes impreună. Cu toate acestea, pentru aspectele legate de producție, trebuie să punem la punct un proces solid de instruire și monitorizare a calității, dacă vrem să lucrăm și cu furnizori locali”, arată Tolga Oran.

Tolga Oran lucrează în România din 2004, deținând mai multe funcții în cadrul companiilor logistice Omsan și Gefco. În prezent, el deține poziția de regional Sales&Marketing Director Central Europe/Balkans/Turkey/Middle East al Gefco.

viewscnt
Afla mai multe despre
toro desig
showroom