Vine un nou retailer: Bulgarii de la Kolev & Kolev, lideri în țara vecină, pregătesc cu un IPO intrarea în România, cu ținta de a ajunge la 10 magazine în 3 ani

Vine un nou retailer: Bulgarii de la Kolev & Kolev, lideri în țara vecină, pregătesc cu un IPO intrarea în România, cu ținta de a ajunge la 10 magazine în 3 ani
Andra Oprescu
Andra Oprescu
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 8 ian 2020

Producătorul bulgar de încălțăminte pentru copii Kolev & Kolev pregătește intrarea în România și țintește să ajungă, în trei ani, la aproximativ 10 magazine pe piața românească. Pentru a finanța extinderea, compania din țara vecină are în plan o ofertă publică inițială (IPO), prin care speră să atragă 2 milioane de leva (1 milion de euro).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Din suma totală, circa 1,2 milioane de leva (peste 600.000 de euro) vor merge către finanțarea extinderii în România.

Compania, o afacere de familie, este lider în Bulgaria la producția de încălțăminte pentru copii, având magazine proprii în Sofia, Burgas și Plovdiv, parteneriate la nivel național cu alți aproape 50 de comercianți și contracte de livrare în Cehia, Ungaria, Lituania, Macedonia, California (SUA).

Ivan Kolev, CEO

Ivan Kolev, CEO

Capacitatea de producție a Kolev & Kolev este de 100.000 de perechi de încălțăminte pe an, însă, având în vedere dimensiunile pieței din Bulgaria, compania se limitează la jumătate din producția potențială.

Amazon analizează dacă să deschidă magazine în Germania, a doua sa piață ca mărime după Statele Unite CITEȘTE ȘI Amazon analizează dacă să deschidă magazine în Germania, a doua sa piață ca mărime după Statele Unite

Un studiu realizat de compania bulgară a relevat faptul că România nu are o marcă locală puternică pe segmentul articolelor de încălțăminte pentru copii, deși piața locală este mai mare decât cea din Bulgaria.

În acest context, Kolev & Kolev vrea să deschidă, în următorii trei ani, 8-10 magazine în România.

Compania Kolev & Kolev a fost înființată în 1996, ca retailer, și a început producția proprie în 1998. Recent, compania a renunțat complet la comercializarea altor branduri, concentrându-se exclusiv pe vânzarea de articole sub marcă proprie.

viewscnt
Afla mai multe despre
kolev&kolev
retailer bulgar
retailer nou
retailer bulgaria
incaltaminte
incaltaminte copii