Startarium anunță afaceri pe care tinerii antreprenori vor să le finanțeze prin crowdfunding cu mai puțin de 10.000 euro

Startarium anunță afaceri pe care tinerii antreprenori vor să le finanțeze prin crowdfunding cu mai puțin de 10.000 euro
scris 13 nov 2019

Reciclarea vestimentară a denimului, un teatru de improvizație, o platformă pentru designeri sau o școală alternativă bazată pe modelul de educație Agile Learning sunt câteva dintre ideile de afaceri sau de noi linii de business pe care zece tineri antreprenori vor să le finanțeze prin crowdfunding, cu investiții inițiale cuprinse între 5.000 și 10.000 de euro.

Cele zece idei au făcut parte din Startarium Crowdfunding Makeathon, cel mai amplu proiect dedicat finanțării prin crowdfunding din România, scrie News.ro.

2.000 de companii cu capital românesc și străin reunite în Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării cer respectarea libertății economice CITEȘTE ȘI 2.000 de companii cu capital românesc și străin reunite în Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării cer respectarea libertății economice

”Deși foarte diferite ca obiect de activitate, toate se adresează unui public urban activ, care vrea experiențe și produse inedite, și sunt business-uri creative, care implică arta sau tehnologia digitală”, se arată într-un comunicat al Startarium, o inițiativă Impact Hub și ING.

Atragerea finanțării necesare celor zece produse sau servicii a început deja, odată cu campaniile de crowdfunding demarate prin Startarium Crowdfunding Makeathon.

Lansate simultan pe 5 noiembrie în cadrul PitchDay, cea mai mare competiție pentru startup-uri din România, cele zece campanii de crowdfunding sunt în plin proces de finanțare.

Practic, cei interesați de produsele și serviciile acestor antreprenori le pot cumpăra în avans, primind în schimb diferite recompense pentru susținerea lor. Până pe 15 decembrie, cele 10 startup-uri vor să strângă în total, pe platforma de crowdfunding susținută de Startarium, aproape 65.000 de euro, fie pentru a-și construi un business, fie pentru a-și dezvolta afacerea în noi direcții.

De la lansarea Startarium, 2.000 de români au susținut peste 50 de startup-uri să-și finanțeze produsele sau serviciile prin crowdfunding, suma totală atrasă de antreprenori ridicându-se la aproximativ 130.000 de euro.

”Crowdfunding-ul începe să devină din ce în ce mai popular și în România, ca instrument nu numai de finanțare, ci și de validare a ideii de business. Pentru cei 10, dar și pentru fiecare antreprenor la început de drum, punem la dispoziție platforma și resursele educaționale din Startarium pentru a-i ajuta să crească susținut, să învețe și să își dezvolte un business sustenabil. Pe de altă parte, ne dorim să popularizăm conceptul și în rândul potențialilor susținători, să ajutăm publicul larg să se familiarizeze cu avantajele pe care le capătă atunci când susțin o campanie de crowdfunding”, a spus Adina Crețu, project manager Startarium.

Lansat în 2016 sub umbrela metaforei “Orașul Antreprenorilor”, Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum, fiind o inițiativă Impact Hub și ING. De la lansare, Startarium a adunat o comunitate de peste 36.000 de membri și 50 de mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 350 de materiale și a deschis accesul la finanțări ce depășesc 600.000 de euro.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
startarium
antreprenori
crowdfunding