Netflix a câștigat 8,8 milioane de abonați, însă veniturile au fost sub estimări

Netflix a câștigat 8,8 milioane de abonați, însă veniturile au fost sub estimări
scris 18 ian 2019

Al patrulea trimestru din 2018 aduce rezultate amestecate pentru Netflix, cu venituri ușor sub așteptări, dar o creșterea importantă a numărului de abonați.

Cea mai bună veste pentru Netflix este că a reușit în ultimul trimestru să dobândească chiar mai mulți abonați decât estimase. Compania se aștepta să atragă 7,6 milioane de abonați noi în această perioadă, însă numărul acestora a fost de 8,8 milioane.

Urmărește-ne și pe Google News

Veniturile au fost puțin sub așteptări, 4,19 miliarde de dolari în loc de 4,21 miliarde de dolari. Chiar și așa, venitul per acțiune a ajuns la 30 de cenți, deși era estimat să atingă valoarea de 24 de cenți.

Netflix scumpește abonamente, acțiunile - în creștere puternică CITEȘTE ȘI Netflix scumpește abonamente, acțiunile - în creștere puternică

Cu aceeași ocazie, Netflix a mai făcut publice o serie de date legate de propriul conținut. “Bird Box” a ajuns la peste 80 de milioane de vizualizări, după ce în prima săptămână a fost urmărit pe 45 de milioane de conturi.

De asemenea, serialele “You” și “Sex Education” ar urma să atingă cifra de 40 de milioane de conturi în primele patru săptămâni.

O vizualizare este contorizată când este văzut cel puțin 70% dintr-un film sau episod.

Interesant este că, susțin oficialii companiei, Netflix înregistrează acum 10% din totalul vizualizărilor pe televizoarele din Statele Unite, cu 100 de milioane de ore pe zi.

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
filme
seriale