Platforma suedeză va genera în fiecare săptămână rapoarte de utilizare, în care utilizatorii vor putea vedea ce artiști și melodii au ascultat cel mai mult în ultimele șapte zile.
Pe baza acestor date, Spotify va genera săptămânal noi playlist-uri, inspirate din activitatea recentă a utilizatorilor.
Fiecare utilizator va avea acces la patru astfel de liste de melodii și patru statistici pentru cele mai recente patru săptămâni.
Noile liste de melodii vor ocupa o zonă de mijloc între playlist-urile zilnice și cele de final de an generate de platforma suedeză, pentru care sistemul de recomandări a contribuit la succesul de care se bucură în prezent.
La fel ca statisticile anuale, noile informații săptămânale includ funcții de partajare, pentru ca utilizatorii să poată trimite aceste informații prietenilor într-un format grafic atractiv.
Lansarea pare să fie și un răspuns la mutările făcute în această zonă de platformele rivale. Apple Music, de exemplu, a introdus în ultimul an un sistem de statistici însoțit de liste de melodii la nivel de lună.
Noua funcționalitate este disponibilă tuturor utilizatorilor Spotify, nu doar plătitorilor de abonament.













