FOTO Emma Răducanu, prima lovitură de marketing după ce s-a impus la US Open

FOTO Emma Răducanu, prima lovitură de marketing după ce s-a impus la US Open
scris 21 sep 2021

Unii dintre experții din marketing au avertizat: Emma Răducanu este o adevărată mină de aur pentru firmele importante, iar sportiva care reprezintă Marea Britanie a anunțat deja semnarea primului angajament important de după câștigarea US Openului.

Este noua senzație din tenisul mondial, iar cucerirea US Openului după ce a venit din calificări i-a adus recunoașterea mondială, scrie Hotnews.ro.

Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit CITEȘTE ȘI Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit

Emma Răducanu a anunțat, la doar câteva zile după triumful special de la New York, semnarea unui prim contract cu un sponsor important.

Pe contul personal de Instagram, Emma a precizat că a devenit noul ambasador al Tiffany & Co, nume foarte important în industria bijuteriilor.

The Mail on Sunday anunțase de altfel cu doar câteva zile în urmă că Emma va semna cu Tiffany un contract de șapte cifre.

Alte mărci globale din domeniile modei, producției de automobile și comercializării produselor de înfrumusețare care doresc parteneriate cu noua vedetă a tenisului feminin sunt marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, Aston Martin, Chanel și Lacoste.

Emma Răducanu s-a născut în Toronto, Canada, dintr-un tată român și o mamă chineză, a crescut în Kent, Marea Britanie, și a uimit lumea tenisului la New York, unde a câștigat US Open, la 18 ani.

FOTO Emma Răducanu, prima lovitură de marketing după ce s-a impus la US Open

viewscnt
Afla mai multe despre
emma răducanu
us open