Meghan Markle, soția prințului Harry, a lansat un nou brand de lifestyle, denumit după reședința californiană în care locuiește cuplul, a confirmat pentru AFP un purtător de cuvânt al ducesei.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
O pagină de Instagram și un site cu denumirea "American Riviera Orchard" pot fi accesate, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Omul de afaceri Daniel Ștefănescu, proprietarul Gersim, unul dintre cei mai mari importatori locali de telefoane, reținut pentru înșelăciune în domeniul imobiliarLansarea acestui brand, ale cărei detalii nu sunt cunoscute, nu fusese anunțată.
Site-ul prezintă doar logo-ul noului brand, realizat cu un font asemănător unui scris de mână, în timp ce pe contul de Instagram, la story, un video ne arată o persoană punând flori într-o vază și pe Meghan într-o bucătărie.
Descrierea contului de Instagram indică sobru: "by Meghan, The Duchess of Sussex". Unul dintre purtătorii săi de cuvânt a confirmat pentru AFP că ducesa a fost implicată în acest nou proiect, fără a oferi alte detalii.
Se așteaptă ca brand-ul să fie o continuare a fostului ei blog de succes "The Tig", pe care actrița americană l-a închis înainte de a se căsători cu ducele de Sussex, fiul cel mic al regelui Charles al III-lea.
În 2020, cuplul princiar și-a anunțat retragerea din familia regală și s-a mutat în California. De atunci, contul lor de Instagram nu a mai fost actualizat.
Cu toate acestea, Harry și Meghan nu au părăsit sfera mediatică, ei criticând familia regală într-o serie documentară de pe Netflix și într-o autobiografie scrisă de prinț.