Twitter va începe în curând să plătească creatorilor de conținut verificați pentru reclame în răspunsurile lor, cu o primă tranșă de plată de aproximativ 5 milioane de dolari, a declarat vineri proprietarul companiei, Elon Musk, citat de Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
”Rețineți, creatorul trebuie verificat și doar reclamele difuzate utilizatorilor verificați contează”, a spus Musk, miliardarul care a cumpărat Twitter în octombrie anul trecut, într-un tweet, potrivit News.ro.
De când Musk, CEO-ul Tesla, a achiziționat Twitter, platforma a avut dificultăți să rețină agenții de publicitate, care au fost precauți cu privire la plasarea reclamelor lor, după ce compania a concediat mii de angajați.
Anunțul lui Musk vine în timp ce nou-numitul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, o veterană în publicitate care a lucrat la NBCUniversal, este pe cale să preia conducerea platformei de socializare.
În martie, Musk a spus că serviciul de mesagerie câștigă aproximativ 5 sau 6 cenți pe oră din partea utilizatorilor și ar putea ridica suma la 15 cenți sau mai mult cu reclame care sunt mai relevante și mai oportune.