Retailerul german de încălțăminte Deichmann și-a lansat magazinul online și în România. Compania are în prezent 75 de magazine pe piața locală, iar anul trecut a înregistrat vânzări de 28,5 milioane lei (74 milioane euro), în creștere cu 12% comparativ cu 2014.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Potrivit site-ului Deichmann, livrarea comenzilor este gratuită indiferent de valoarea comenzii și se face prin FAN Courier în termen de 48 ore de la predarea acestora către curier. Returul este gratuit în magazinele rețelei.
Deichmann a intrat pe piața românească în 2007 și a devenit lider de piață, devansând rețeaua Leonardo, care a intrat între timp în faliment. Retailerul are în România 612 angajați.
Anul trecut, Deichmann a deschis cinci magazine noi, iar în acest an are planificate 7 deschideri.
La nivel mondial, afacerile grupului german, înființat în 1913 și prezent în 23 de state europene și SUA, au crescut cu 8,3%, la 5,3 miliarde euro.