Cei 22 de kilometri ai lotului 3 al autostrăzii Sibiu-Orăștie, numită ”autostrada scufundată” din cauza problemelor anterioare grave de structură, au fost deschiși circulației, aceasta fiind prima lucrare în regie proprie a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNNAIR).
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
"Am finalizat lucrările la Orăștie - Sibiu în regie proprie. A fost un proiect care ne-a pus la încercare, o piatră de încercare atât pentru echipa care a lucrat efectiv - ingineri, responsabili cu calitatea, mecanici, șoferi, muncitori - dar mai ales pentru echipa care a manageriat acest proiect. Orăștie - Sibiu a fost - acum pot vorbi la trecut de «groapa» de la Cunța - un proiect de care, la început, am fost șocat, indignat și, mai apoi, determinat să-l finalizez", a declarat directorul general al Companiei, Cătălin Homor.
În urmă cu o lună, Guvernul a înființat Compania Națională de Investiții Rutiere, care va prelua lucrările la autostrăzi.
Lotul 3 a fost inaugurat în noiembrie 2014, cu două zile înainte de turul al doilea al alegerilor prezidențiale, în prezența premierului Victor Ponta la acel moment, candidat pentru funcția de președinte al statului.
În septembrie 2015, lotul a fost însă închis, iar o porțiune de câteva sute de metri a fost demolată, din cauză că au apărut fisuri și denivelări grave pe carosabil.
Pe acest fond, contractul cu grupul italian Impregilo, care a devenit ulterior Salini-Impregilo, a fost reziliat în ianuarie 2016.