Bujduveanu a fost întrebat, duminică, la Digi24 de ce nu s-a dat drumul la linia 5, potrivit G4Media.
„Mai multe motive administrative există. (…) Acela va fi tramvaiul corporatiștilor. (…) Stațiile STB pentru adăposturi vor veni în luna decembrie și în luna decembrie îl vom pune în funcțiune. Nu poți să-l pui în funcțiune fără să ai peroane. El este în proporție de 99% finalizat, e pusă tensiunea, tramvaiul poate circula, dar pentru călători, pentru riscul călătorilor, așteptăm stațiile care au fost comandate”, a spus primarul interimar al Capitalei.

El a menționat că acesta este un proiect la care ține foarte mult și că l-a început în urmă cu patru ani.
Linia 5, care leagă zona de Nord de centrul Capitalei, este considerată una dintre cele mai importante din București. Este primul șantier deschis în cadrul proiectului amplu de reabilitare a aproximativ 50 km de infrastructură de tramvai din Capitală.
Lucrările de reabilitare a liniei 5 de tramvai din București au început în februarie 2024, având inițial ca termen de finalizare martie 2025. Proiectul, desfășurat pe un tronson de 4,25 km între Podul Băneasa și Bd. Ștefan cel Mare, include înlocuirea șinelor vechi cu unele noi, modernizarea a 17 peroane, adaptate pentru tramvaiele Imperio, plus construirea unui peron suplimentar, dar lucrări concomitente din ambele capete dinspre Șoseaua Ștefan cel Mare spre Str. Barbu Văcărescu și dinspre Podul Băneasa spre Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu.

Până la sfârșitul lunii februarie 2025, lucrările erau finalizate în proporție de aproximativ 50%, inclusiv demontarea, săpăturile și montarea stâlpilor de tensiune.
Anul trecut, constructorul Mari Vila-Com SRL a notificat Primăria Capitalei că nu poate continua lucrările din cauza neplății facturilor restante, iar după ce au fost plătite, cu întârziere, șantierul și-a putut continua activitatea.