În același timp, rezultatul operațional consolidat EBITDA a fost negativ, de aproximativ 408.000 de lei, comparativ cu câștigul de aproximativ 726.000 de lei de la S1 2024.
Life is Hard (LIH) a realizat în primul semestru venituri operaționale consolidate orientativ de 24,16 milioane lei, cu 17,10% mai mari decât cele de 20,63 milioane lei din perioada similară a anului trecut. În structura cifrei de afaceri, 48% a fost reprezentată de business-ul de asigurări și 52% de sectorul IT&C.
În același interval de raportare, cheltuielile de exploatare au urcat cu 15,02%, la 25,55 milioane lei, de la 22,21 milioane lei.
Firma afișează o pierdere de 1,91 milioane lei, apropiată de cea 1,89 milioane lei de la S1 2024. La T1 pierderea era de 1,61 milioane lei iar, pe întreg anul trecut, câștigul net a fost de aproape 508.000 de lei.

La 30 iunie, activele totale erau de 102,73 milioane lei, în creștere cu 26,95% comparativ cu cele de 80,92 milioane lei de la 1 ianuarie 2025.
În aceeași perioadă, datoriile curente s-au majorat cu 33,04%, la 3,32 milioane lei, de la 2,49 milioane lei.
În oglindă, datoriile non-curente au coborât cu 1,03%, la 15,86 milioane lei, de la 16,02 milioane lei, aici intrând și emisiunea de obligațiuni în valoare de 10 milioane lei, plasată în primăvară și scadentă în anul 2028 (LIH28), cu o valoare de 10,00 milioane lei.
Life is Hard, companie unde CEO-ul Cătălin Chiș are o participație de 28,41%, este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București de la finalul anului 2015 și la ultimul preț de piață, de 0,7200 lei/acțiune, are o capitalizare bursieră de 28,98 milioane lei (5,70 milioane euro).