2Performant, companie de tehnologie cu activitate în marketingul afiliat, vizează o creștere cu 55% a cifrei de afaceri, ajungând de la 46.3 milioane lei la 71,7 milioane lei, printr-o strategie de expansiune internațională a platformei de vânzări online BusinessLeague.com.
Grupul Inatech, unul dintre cei mai mari furnizori de produse și soluții de ambalare din România, vrea să-și extindă prezența în Europa de Est, cu accent pe piețele din Bulgaria și Ungaria. Exporturile reprezintă acum 10% din cifra de afaceri a grupului, un business care va ajunge în acest an în apropierea pragului de 10 milioane de euro.
Lanțul olandez de supermarketuri SPAR începe să scoată capitalul de la filiala din Ungaria, reclamând că Guvernul Viktor Orban hărțuiește compania cu taxe suplimentare și plafoane de preț, cu scopul de a prelua al doilea lanț alimentar ca mărime de pe piața maghiară.
PSD susține în Parlament, printr-un amendament, prelungirea până la finele acestui an a măsurii de plafonare a adaosului comercial la alimente de bază, premierul Ciolacu, liderul social-democraților, anunțând că sprijină acest demers.
Angajații de la casele de marcat din unele filiale Primark au început să sigileze pungile de hârtie cu autocolante albastre cu mențiunea „vândut” pentru a-i opri pe hoți, relatează Sky News. Aceasta înseamnă că orice client care are asupra sa pungi fără autocolante va fi oprit la ușă de către agenții de securitate ai magazinului.
Guvernul vrea să acorde o serie de facilități micilor lanțuri de retaileri locali, care au magazine de proximitate mai mici de 400 mp, au declarat pentru Profit.ro surse guvernamentale.
Distribuitorul de materiale și finisaje pentru construcții SIPEX a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 313,4 milioane de lei, în creștere de 7,4% comparativ cu anul 2022, în timp ce profitul net a scăzut cu aproape 45%, la 11,1 milioane lei, arată rezultatele transmise Bursei de Valori București (BVB).
Businessul neakaisa.ro, un magazin online specializat în comercializare de obiecte sanitare, fondat de către Laura și Vlad Sardescu, a înregistrat primul milion de euro în 2019, cinci ani mai târziu de la lansarea sa pe piață. De atunci, vânzările au crescut constant, depășind 6 milioane de euro în 2023.
Producătorul de lapte și brânză Lactate Natura, controlat de SIF Oltenia, își reia producția mai devreme, chiar de astăzi, după ce în urmă cu un an a suspendat-o pentru trei ani.
Platforma de servicii și abonamente medicale și de fitness SanoPass FIT, preluată în 2022 de grupul MedLife, estimează că va ajunge în acest an la peste 6.000 de clienți pe segmentul B2B, rezultat care va contribui la consolidarea poziției companiei pe piață.