ESSA, unul dintre cei mai mari jucători din piața serviciilor logistice și de management POSM (point of sale materials – o metodă rapidă de promovare indoor a produselor noi sau a celor promoționale), a înregistat o creștere a cifrei de afaceri de 6% în primul trimestru din acest an, față de aceeași perioadă a anului trecut, de la 3,1 milioane euro, la 3,3 milioane de euro.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Eugen Saulea, fondatorul companiei, se așteaptă la afaceri de 14,7 milioane de euro, mai mult cu 3% față de cifra de afaceri raportată la finele anului trecut, 14,3 milioane euro.
CITEȘTE ȘI Gigantul american Amazon și-a dublat numărul de angajați în RomâniaÎn prezent, ESSA furnizează personal în sistem leasing si outsource pentru circa 30 de clienți, dintre care 11 sunt din retail.