Baza operează acum 20 de rute către nouă țări, la care se adaugă creșterea frecvenței pe trei rute existente.
Noua aeronavă alocată bazei va îmbunătăți conectivitatea orașului, iar pasagerii pot zbura din Timișoara către Larnaca, Nürnberg, Basel, Frankfurt Hahn și Napoli.
Compania aeriană va crește, de asemenea, frecvența zborurilor către Bari, Baden-Baden și Dortmund.
RUTE NOI DIN TIMIȘOARA
RUTE | FRECVENȚĂ | DE LA | ÎNCEPÂND CU |
Timișoara - Larnaca | Luni, miercuri și vineri | 99 RON | octombrie 2025 |
Timișoara - Nüremberg | Luni, miercuri și vineri | 99 RON | octombrie 2025 |
Timișoara - Basel | Marți, joi, sâmbătă și duminică
Marți și sâmbătă, din 15 decembrie | 99 RON | octombrie 2025 |
Timișoara - Frankfurt Hahn | Marți, joi și sâmbătă
Luni, miercuri și vineri, din 15 decembrie | 99 RON | octombrie 2025 |
Timișoara - Napoli | Marți, joi și sâmbătă
Marți, joi și duminică, din 15 decembrie | 79 RON | ctombrie 2025 |
Profit.ro a anunțat recent că Wizz Air intenționează să păstreze între 150 și 200 dintre angajații săi din Abu Dhabi, inclusiv piloți, personal de cabină și funcționari, în funcție de cum decurg procesele de mutare, a declarat directorul de resurse umane Marion Geoffroy într-un interviu pentru Bloomberg.
“Se relochează fie în Ungaria, Polonia sau în România. Vedem că există cerere ca oamenii noștri să rămână la Wizz”, a spus Geoffroy.
Potrivit acesteia, angajații care nu se transferă sunt afectați de restricții legate de vize.

“Multora li s-au oferit locuri de muncă la companiile aeriene locale” a adăugat Geoffroy, care a subliniat că oamenii “nu vor rămâne fără loc de muncă”.
Compania aeriană maghiară și-a suspendat operațiunile din Abu Dhabi în septembrie, pentru a-și reduce cheltuielile, în condițiile în care se confruntă cu probleme legate de motoare, provocări geopolitice și bariere de reglementare în regiune.
Wizz Air se concentrează acum pe dezvoltarea pieței sale principale din Europa Centrală și de Est, iar cel mai recent a deschis o bază la Bratislava, în Slovacia.

Compania aeriană întâmpină dificultăți în gestionarea costurilor în creștere, deoarece continuă să țină la sol avioanele Airbus SE, din cauza problemelor de întreținere a motoarelor, fabricate de unitatea Pratt & Whitney a RTX Corp.
Cu toate acestea, situația se îmbunătățește, consemnările la sol fiind așteptate să fie ridicate în 2027, a precizat Geoffroy.