CMS a asistat grupul Maspex în cadrul ofertei publice voluntare de preluare a pachetului majoritar de acțiuni în cadrul Purcari Wineries Public Company Limited (Purcari). Aceasta este prima tranzacție a Maspex pe piața de capital din România.
În urma încheierii cu succes a ofertei publice voluntare de preluare, și în baza aprobărilor necesare din partea autorităților de reglementare, Maspex va deține 72,8% din acțiunile Purcari. Această poziție oferă grupului Maspex controlul asupra Purcari și a dezvoltării direcției strategice a companiei.
Purcari este un producător de vinuri și coniac de renume în Europa Centrală și de Est. Fondat în 1827, grupul operează în România, Moldova și Bulgaria, cu un accent pe segmentul premium. Produsele Purcari sunt exportate în peste 40 de țări, iar compania este listată la Bursa de Valori București.
Cristina Reichmann, Partener și coordonator al practicii de Piețe de Capital, Servicii Financiare și Finanțări Structurate la CMS România, declară: „Suntem încântați că am sprijinit Maspex în această ofertă publică voluntară de preluare a Purcari. Tranzacția reflectă atractivitatea în creștere a pieței românești pentru investitorii internaționali. Ne bucurăm să contribuim la extinderea strategică a Maspex și așteptăm cu interes evoluția Purcari sub noua conducere.”
Rodica Manea, partener Corporate și M&A la CMS România, adaugă: „Felicităm Maspex și Purcari pentru această tranzacție de referință, care marchează un moment important pentru ambele companii. Suntem încrezători că investiția Maspex va consolida poziția Purcari ca producător de vinuri de top în regiune. Încheierea cu succes a ofertei reflectă experiența și colaborarea eficientă dintre echipele noastre interdisciplinare și multijurisdicționale, precum și a capacității noastre de a livra rezultate excepționale în cadrul unor tranzacții complexe, sofisticate și cu implicații internaționale.”
Echipa CMS a fost coordonată de Cristina Reichmann, alături de o echipă multijurisdicțională remarcabilă, a cărei colaborare și implicare au fost esențiale pentru succesul tranzacției. Apreciere deosebită le revine partenerilor Rodica Manea și Horea Popescu (Corporate) pentru contribuția lor strategică în toate etapele tranzacției. O contribuție valoroasă au avut: Mircea Ciută(Capital Markets), Elena Andrei (Corporate), precum și Claudia Nagy (Competition) și Vlad Dorneanu (Competition), care au asigurat consultanță privind notificările către autoritățile de reglementare din România și nu în ultimul rând, Blazej Zagorski (CMS Polonia).
Nevena Radlova și Anna-Maria Spasova (CMS Bulgaria) au asigurat consultanță privind aspectele de reglementare din Bulgaria.
Ana Galus și Valeria Popa din cadrul firmei de avocatură Turcan Cazac au asigurat consultanță privind aspectele de reglementare din Moldova.
Aspectele de reglementare și guvernanță din Cipru au fost acoperite de Marcos Georgiades și George Demetriou (firma de avocatură Georgiades & Pelides).
Despre CMS
Înființată în anul 1999, CMS este o organizație integrată, multi-jurisdicțională, de firme de avocatură, care oferă servicii complete de consultanță juridică și fiscală. Cu 91 de birouri în peste 50 de țări din întreaga lume și peste 7.200 de avocați, CMS deține o experiență îndelungată atât în domeniul consultanței în jurisdicțiile sale locale, cât și internaționale. Având în portofoliu mari companii multinaționale cât și companii cu capital mediu și start-up-uri, CMS oferă rigoarea tehnică, asistență juridică strategică și parteneriat pe termen lung pentru a menține fiecare client în poziția de lider al domeniului în care acesta activează.
Firmele membre CMS asigură o experiență vastă în cele 19 arii de practică și sectoare, inclusiv Drept corporatist / Fuziuni & Achiziții, Energie & Schimbarea climei, Fonduri, Științe ale vieții & Sănătate, Tehnologie, Media și Comunicații, Fiscalitate, Bănci & Finanțe, Aspecte comerciale, Antitrust, Concurență & Comerț, Rezolvarea Litigiilor, Aspecte privind Ocuparea Forței de Muncă & Pensiile, Proprietatea Intelectuală și Proprietatea Imobiliară.
UIn material Legal Marketing