În cele peste două decenii de când este pe cont propriu, Valentin Radu a fondat patru afaceri în domenii diferite, bifând un exit, un eșec, dar și două reușite.
S-a lansat pe piață ca un simplu furnizor de abonamente medicale, însă, pe parcurs, compania a pivotat și către alte segmente de piață – fitness și nutriție – proces care a fost, după cum spune unul dintre fondatori, dificil, mai ales din perspectiva găsirii utilizatorilor.
Business-ul SanoPass, furnizor de abonamente medicale, de fitness și nutriție, a fost înființat și lansat pe piață după o „rețetă corporatistă”, ajungând în prezent unul dintre cei mai importanți jucători din piață în domeniul în care activează.
De la expansiune, la rebranding, la francizare și până la vânzarea totală a businessului, Radu Tănase, Bogdan Jantea și Alexandru Stoichițoiu, fondatorii Calif, au trecut prin toate etapele în ceea ce înseamnă să crești o afacere de succes în domeniul HoReCa.
Este pe cont propriu din 2010, de când a pus bazele lanțului de restaurante Calif, alături de alți doi antreprenori. În peste un deceniu de activitate, Radu Tănase, Bogdan Jantea și Alexandru Stoichițoiu au reușit să creeze una dintre cele mai de succes afaceri din domeniul HoReCa.
Brandul personal trebuie în primul rând expus public, însă nu oricum, spune, în cadrul podcastului Pe Cont Propriu, Cristi Birta, fondator Kooperativa 2.0, agenție de digital marketing. Există mai multe straturi prin care antreprenorii trebuie să filtreze conținutul pe care vor să-l expună public despre brandul lor personal.
A cochetat cu “antreprenoriatul” încă de la o vârstă fragedă, iar acum a ajuns să conducă una dintre cele mai vechi și cunoscute agenții de digital marketing de pe piața locală, devenind și un nume de referință în digitalul românesc.
Businessul neakaisa.ro, un magazin online specializat în comercializare de obiecte sanitare, fondat de către Laura și Vlad Sardescu, a înregistrat primul milion de euro în 2019, cinci ani mai târziu de la lansarea sa pe piață. De atunci, vânzările au crescut constant, depășind 6 milioane de euro în 2023.
„A început greu, a continuat greu și este și în prezent greu”, astfel descrie Laura Sardescu dezvoltarea businessului NEAKAISA, companie pe care a fondat-o în urmă cu mai bine de un deceniu, alături de Vlad Sardescu.
Vrei să afli povestea din spatele unor branduri de succes românești (ototo, SanoPass, neakaisa.ro, Calif, Nexus Gaming, OmniConvert, și alții)? Oamenii întreprinzători sunt cei care schimbă lumea și pot aduce bunăstare. Mediul de business poate schimba România. Acesta este principiul care stă în spatele acestei emisiuni.