Poșta Română face un nou pas important în procesul său de modernizare alocând 2,5 milioane de lei pentru achiziția unei noi serii de uniforme funcționale și personalizate pentru angajați.
Poșta Română a achiziționat o serie de produse noi, în valoare totală de aproximativ 1,8 milioane de lei: veste, eșarfe, pantaloni cu pieptar, jachete personalizate.

Acestora li se adaugă o comandă nouă de tricouri personalizate și cămăși cu mânecă lungă, în valoare de 700.000 de lei, ceea ce duce valoarea totală a noii achiziții vestimentare la 2,5 milioane de lei.

Această investiție vine în completarea primei achiziții importante realizate în anul 2023, când Poșta Română a alocat 5 milioane de lei pentru dotarea angajaților cu uniforme, prima astfel de achiziție din ultimii 15 ani.

Atunci au fost livrate peste 39.000 de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, inclusiv geci, pantaloni, cămăși, tricouri, hanorace și bocanci.

Compania are ca acționari Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) - 93,75% din acțiuni și Fondul Proprietatea, cu o participație de 6,25%.
Rețeaua poștală numără peste 5.600 de unități.