Președintele emerit al Estee Lauder a decedat

Retail   
Președintele emerit al Estee Lauder a decedat

Estee Lauder a anunțat că președintele său emerit, Leonard Lauder, a murit la vârsta de 92 de ani.

Lauder s-a alăturat companiei în 1958 și a jucat un rol cheie în transformarea afacerii de la câteva produse vândute sub o singură marcă în magazinele din SUA la un gigant multibrand al cosmeticelor, arată news.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

El a fost fiul fondatorilor companiei, Estee Lauder și Joseph Lauder.

Evenimente
FOTO Ce au găsit inspectorii ANSVSA în hypermarketuri din Capitală CITEȘTE ȘI FOTO Ce au găsit inspectorii ANSVSA în hypermarketuri din Capitală

Leonard Lauder a îndeplinit mai multe roluri la Estee Lauder de-a lungul a șase decenii și a condus lansarea multor branduri, inclusiv Aramis, Clinique și Lab Series, menționează compania.

La începutul anului au fost noi schimbări au loc la Estée Lauder Cos.

La doar o săptămână după ce Stéphane de La Faverie a preluat funcția de CEO, Ronald S. Lauder, fiul fondatoarei Estée Lauder, s-a retras din consiliul de administrație. Unul dintre locurile sale a fost ocupat de ginerele său, Eric Zinterhofer, soțul fiicei sale Aerin Lauder.

Lanțul de simigerii Luca - afaceri de 100 milioane euro. A ieșit în premieră în afara României CITEȘTE ȘI Lanțul de simigerii Luca - afaceri de 100 milioane euro. A ieșit în premieră în afara României

Cealaltă fiică a sa, Jane Lauder, va rămâne pe celălalt loc desemnat de Ronald în consiliu.

Ronald Lauder s-a alăturat companiei de familie în 1964 și a deținut diverse roluri de-a lungul timpului. A fost membru al consiliului în mai multe perioade: între 1968 și 1986, 1988 și 2009, precum și din 2016 până la recenta sa retragere. Totuși, el va rămâne președinte al Clinique Laboratories.

ANUNȚ O nouă țară va intra în curând în Schengen CITEȘTE ȘI ANUNȚ O nouă țară va intra în curând în Schengen

„Deși mă retrag din această poziție din consiliu, voi continua să sprijin această companie incredibilă, generația următoare a familiei Lauder în leadership și moștenirea noastră de familie,” a declarat atunci Lauder într-un comunicat. „Sunt încrezător că experiența și perspectiva lui Eric vor aduce beneficii viziunii pe termen lung a companiei și planurilor de revenire la creștere, păstrând în același timp valorile care ne definesc munca.”

William P. Lauder, președintele consiliului, l-a descris pe Ronald drept un „susținător ferm al Estée Lauder Cos., al oamenilor noștri și al mărcilor noastre.”

Despre numirea lui Zinterhofer, William Lauder a adăugat: „Fiind membru al familiei, Eric va continua să susțină valorile companiei, oferind în același timp o perspectivă proaspătă într-un moment crucial. Suntem încrezători că vasta sa experiență în guvernanță, perspicacitatea strategică și cunoștințele din industrie vor aduce beneficii companiei și vor sprijini planurile noastre de creștere pe termen lung.”

Cine este Eric Zinterhofer

Zinterhofer este partener fondator al Searchlight Capital Partners și face parte din consiliile de administrație ale mai multor companii din portofoliul firmei, inclusiv Care Advantage, Hemisphere, Liberty Latin America și TelevisaUnivision. De asemenea, este președinte al consiliului de administrație al Charter Communications. Anterior, a fost partener senior la Apollo Management.

Giganții auto se confruntă cu unele alegeri dureroase în cursa pentru a evita amenzi uriașe în UE pentru emisiile vehiculelor CITEȘTE ȘI Giganții auto se confruntă cu unele alegeri dureroase în cursa pentru a evita amenzi uriașe în UE pentru emisiile vehiculelor

Situația actuală a Estée Lauder

În octombrie, Jane Lauder a anunțat că va renunța la rolul său de director de date și vicepreședinte executiv pentru marketing corporativ, dar va rămâne membru activ al consiliului.

Compania traversează o perioadă dificilă din cauza cererii slabe în China, a problemelor din sectorul de retail pentru călătoriile din Asia și a provocărilor de pe piața internă din SUA.

– În primul trimestru, încheiat pe 30 septembrie, Estée Lauder a raportat vânzări nete de 3,36 miliarde de dolari, o scădere de 4% față de anul anterior.
– Segmentul de îngrijire a pielii, cel mai mare al companiei, a înregistrat o scădere a vânzărilor de 8%, cu pierderi semnificative pentru brandurile La Mer și Estée Lauder.
– Pentru al doilea trimestru, compania estimează o scădere a vânzărilor organice nete cu 6-8%, cauzată în principal de dificultățile continue din China continentală și sectorul de retail asiatic.

viewscnt
Afla mai multe despre
estée lauder
ronald s. lauder