Cel mai mare business românesc de morărit și panificație are rețeta unei noi creșteri: Investiții și producție variată, de la pâinea cea de toate zilele la cozonacul exotic, făina profesională și mălaiul fără gluten

Cel mai mare business românesc de morărit și panificație are rețeta unei noi creșteri: Investiții și producție variată, de la pâinea cea de toate zilele la cozonacul exotic, făina profesională și mălaiul fără gluten
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 30 mar 2021

Boromir, cel mai mare grup românesc din domeniul morăritului și panificației, se așteaptă în acest an la o creștere a business-ului de 10%, susținută de diversificarea gamelor de produse, în urma investițiilor, și a canalelor de vânzări. Compania a bugetat fonduri de 5 milioane de euro pentru depozitele de cereale și producție.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“Investițiile și flexibilitatea noilor linii de fabricație ne vor ajuta să satisfacem cererea de pe piață. Nevoia de produse tradiționale, precum Cozonacul Boromir, și de o pâine de calitate va fi în creștere în anul 2021 și noi vom fi pregătiți să o acoperim”, a declarat pentru Profit.ro Constantin Boromiz, fondatorul Boromir.

VIDEO PROFIT TV - Să ajutăm business-ul. Bodea, Adrem: România are ocazia unică în 100 de ani de a-și moderniza infrastructura critică energetică. Principalele piedici CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT TV - Să ajutăm business-ul. Bodea, Adrem: România are ocazia unică în 100 de ani de a-și moderniza infrastructura critică energetică. Principalele piedici

Grupul a planificat pentru 2021 investiții de 5 milioane de euro, preponderent în infrastructura de depozitare a cerealelor și în producția de panificație, iar pe termen mediu și lung unul dintre obiective rămâne optimizarea proceselor.

Anul trecut, afacerile grupului au fost similare celor din 2019, în condițiile în care industria de panificație a înregistrat o ușoară scădere de la începutul pandemiei COVID și noi obiceiuri de consum.

Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoane CITEȘTE ȘI Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoane

Pentru a se adapta noilor condiții din piață, Boromir a luat măsuri de siguranță sanitară în fabrici, a lansat un magazin online și a alocat fonduri pentru noi linii de fabricație, astfel că a putut pune pe piață 25 de produse noi, de la Cozonacul Exotic la prăjituri cu fructe, Făina Profesională sau Mălaiul fără gluten.

“Feedback-ul consumatorului final ne ajută să ne dăm seama în ce direcție se dezvoltă piața și de ce produse Boromir mai este nevoie. De curând am lansat Mălaiul Boromir fără Gluten, care a avut un impact pozitiv în rândul clienților online. Este o nișă pe care vrem să o dezvoltăm”, mai spune Boromiz.

Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei CITEȘTE ȘI Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei

Portofoliul grupului include produse de morărit, precum mălai sau făină, pâine, cozonaci, checuri sau covrigi.

Boromir, o afacere de familie lansată în 1994, reunește companii precum Boromir Ind Râmnicu Vâlcea, Boromir Prod Buzău și Moara Cibin Sibiu. Cea mai mare companie a grupului, Boromir Ind, avea în 2019 afaceri de 314 milioane lei (66,2 milioane euro) și peste 1.130 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
boromir investiții