Grupul Cris-Tim lansează lactatele Cris-Tim după investiții de peste 20 de milioane de euro făcute în ultimii zece ani la Eco-Ferm

Grupul Cris-Tim lansează lactatele Cris-Tim după investiții de peste 20 de milioane de euro făcute în ultimii zece ani la Eco-Ferm
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 19 oct 2023

Liderul pieței de mezeluri din România, Cris-Tim marchează o noua etapă importantă în evoluția afacerii de familie fondate acum trei decenii, oferind lactate care provin de la cele 2.100 de văcuțe proprii. Lactatele Cris-Tim nu conțin ingrediente adăugate precum lapte praf, amidon, arome sintetice, gelatină, grăsimi vegetale sau adaosuri de proteină.  Văcuțele din rasa Holstein cresc la Eco-ferm și ascultă muzică clasică toată ziua.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

București, 19 octombrie 2023  - Începând cu luna octombrie, românii vor putea consuma și lactate sub brandul Cris-Tim. Decizia are loc într-o piață puternic competitivă și în continuă schimbare și după zece ani de investiții însumând peste 20 de milioane de euro, dublate de pregătiri și inovație în categoria de lactate din partea echipei Eco Ferm – ferma de la Boldești (jud. Prahova) a holdingului de familie. Până în această toamnă, lactatele produse la Eco-Ferm au fost comercializate sub numele Mugura. Decizia vine ca răspuns la evoluția preferințelor consumatorilor și la nevoia de a oferi produse lactate de calitate superioară sub un brand de încredere.

“Brandul Cris-Tim a devenit cel mai iubit brand și prima alegere a consumatorilor de produse din carne preparată și ambalată în cei peste 30 de ani de activitate constantă, consecventă și consistentă pe piața din România. Ei bine, acum extindem această încredere și în categoria de lactate, aducând din marea familie Cris-Tim, gustul autentic al laptelui proaspăt și curat din EcoFerm, direct pe masa tuturor familiilor din România”, a declarat Radu Timiș Jr., CEO al Cris-Tim.

Toate produsele au fost testate cu succes de consumatorii români, atât prin sesiuni succesive de degustare, organizate în magazinele proprii, cât și prin testări "în orb" prin intermediul platformei vreausagust. Platforma a permis consumatorilor să comande produsele lactate Cris Tim și să le primească gratuit la ușă, iar apoi, după ce le-au degustat, au putut să-și exprime părerea și preferințele prin intermediul aceleiași platforme.

Totodată, pandemia a adus și schimbări semnificative în preferințele consumatorilor, cu accent pe gust și siguranță alimentară. Astfel, lactatele Cris-Tim sunt produse responsabil de la un capăt la altul al lanțului – mai exact de la cultivarea specială a hranei pentru văcuțe pe terenurile fermei proprii, până la procesul de producție modern, care asigură calitatea superioară a laptelui. Lactatele Cris-Tim nu conțin ingrediente adăugate precum lapte praf, amidon, arome sintetice, gelatină, grăsimi vegetale sau adaosuri de proteină. 

“Pentru a produce un lapte de înaltă calitate știm că hrana naturală este esențială. Hrănirea  văcuțelor cu fân proaspăt, iarbă și furaje de calitate superioară influențează semnificativ gustul și compoziția laptelui. Laptele produs în astfel de condiții oferă un conținut mai ridicat de substanțe nutritive bogat in proteine, vitamine și minerale esențiale. Laptele românesc are un gust autentic, ușor de recunoscut, iar laptele produs la Cris-Tim este supus unor standarde stricte de siguranță alimentară, asigurându-ne că este un produs sănătos pentru consum”, a detaliat Directorul de Calitate Cris-Tim Family Holding, Cristina Licu.

Produsele lactate Cris-Tim provin exclusiv din ferma proprie, EcoFerm, cu o producție anuală de 11.000.000 de litri de lapte și o capacitate de procesare de 60.000 de litri pe zi. Hrana celor 2.100 de văcuțe este exclusiv asigurată de ceea ce se cultivă - grâu, porumb, orz, lucernă și triticale - pe cele 1.300 de hectare cultivabile ale fermei, iar fertilizarea se face în proporție de 50% cu îngrășăminte naturale. Mai mult, văcuțele Eco-ferm primesc hrana personalizată, constând într-un mix special de cereale și furaje de cea mai bună calitate. Grajdurile oferă condiții optime pentru animale, sunt moderne, echipate cu aparate de masaj, dușuri speciale, saltele de odihnă și un sistem de ventilare automat. Mai mult, cele 2.100 de văcuțe din rasa Holstein, recunoscută la nivel mondial pentru calitatea laptelui, ascultă zilnic de dimineața până seara muzică clasică.

“Cris-Tim și-a setat un obiectiv până la finalul anului strâns corelat cu cantitatea limitată de lapte care se poate obține în acest moment de la văcuțele din fermă și doar pentru o nișă de consumatori care apreciază produsele lactate produse doar din lapte, fără nimic adăugat și cu gust autentic”, a declarat și directorul EcoFerm,  Dan Mănoiu.

Lactatele Cris-Tim sunt și acreditate Halal și Kosher, iar pe lângă rețetele consacrate vor fi aduse la raft și gusturi noi – cașcavalul cu trufe, cu ardei, cu nucșoară si alte specialități, după cum a ținut să precizeze Alina Mîndruță, Brand Manager Lactate în cadrul grupului Cris-Tim.
Pe zona de lactate, strategia de business va avea aceiași piloni ca și în categoria mezelurilor, unde Cris-Tim este liderul industriei atât ca volum, cât și valoare.

“Ne propunem să obținem un avantaj competitiv durabil prin focusul pe calitatea produselor noastre, obținute într-un sistem integrat și controlat, cu o grijă deosebită acordată bunăstării văcuțelor noastre și prin poziționarea acestui avantaj în mod eficient prin parteneriate strategice”, a adăugat Mîndruță. 

Nu în ultimul rând, ambalajele în care sunt comercializate lactatele Cris-Tim sunt și ele inovatoare - PET-ul și capacul sunt din plastic 100% reciclabil, iar un sfert din plasticul folosit este din plastic deja reciclat. 

“Laptele din produsele lactate lansate sub brand-ul Cris-Tim nu este doar un produs, ci o manifestare a unui angajament serios față de calitate, bunăstarea animalelor și sănătatea celor care ne cumpără. Viziunea familiei Timiș este clar definită de sustenabilitate – când alegem să consumăm lapte produs în România, sprijinim economia locală și ajutăm la menținerea tradițiilor agricole”, a mai spus Radu Timiș Jr.

Fondat de familia Timiș acum trei decenii ca o mică afacere, Grupul Cris-Tim este astăzi liderul pieței de carne preparata si ambalata și al pieței de ready meals, totodată un jucător important în domeniul lactatelor și al ospitalității iar Brand-ul Cris-Tim, este considerat cel mai inovator Brand romanesc foarte activ in aceste categorii. 

Grupul este și cel mai mare jucător cu capital românesc de pe piața locală care deservește 18 țări europene, două fiind în afara Uniunii Europene. 

Peste 35% dintre produsele exportate sunt din categoria de salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialități și cârnați. Exportul este prioritar în strategia de creștere a Grupului Cris-Tim, cu o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 12% la acest moment.

viewscnt
Afla mai multe despre
cris-tim
lactate
eco-ferm