Asociere româno-bulgară câștigă lărgirea la patru benzi a DN 1 A

Asociere româno-bulgară câștigă lărgirea la patru benzi a DN 1 A
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 oct 2023

Asocierea Maristar COM SRL (lider) - Hydrostroy AD a câștigat contractul de proiectare și execuție a lucrărilor de lărgire la patru benzi a DN1A, sectorul cuprins dintre Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila - Mogoșoaia (județul Ilfov).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Contractul are o valoare 61,56 milioane lei (fără TVA) și este finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile, iar câștigătorul licitației are la dispoziție două luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuția lucrărilor.

La intersecția DN1A cu Șoseaua Chitila - Pădure se va realiza un sens giratoriu, pentru a permite o capacitate și o fluență mai mare a traficului. Astfel, pe direcția București - Buftea se vor realiza două benzi de circulație, respectiv o bandă cu lățimea părții carosabile de patru metri dedicată pentru virajul la stânga sau mersul înainte prin sensul giratoriu. În plus, va mai fi vorba despre o bandă cu lățimea părții carosabile de cinci metri destinată mersului înainte fără a trece prin sensul giratoriu sau virajului dreapta, către Șoseaua Chitila - Pădure.

Guvernul prelungește, cu câteva zile înainte de expirare, plafonarea tarifelor RCA CITEȘTE ȘI Guvernul prelungește, cu câteva zile înainte de expirare, plafonarea tarifelor RCA

Pe relația Buftea - București se va realiza o bandă de circulație cu lățimea de cinci metri, dedicată pentru mersul înainte prin sensul giratoriu sau virajului de dreapta către Șoseaua Chitila - Pădure, iar pe ruta Buftea - Șoseaua Chitila - Pădure va fi construită o bandă cu lățimea de cinci metri pentru virajul de dreapta.

În același timp, pe relația Șoseaua Chitila - Pădure - Buftea, va fi realizată o bandă de circulație cu lățimea de patru metri pentru virajul de stânga sau virajul de dreapta către București, prin sensul giratoriu, iar pe traseul Șoseaua Chitila - Pădure - București va apărea o bandă de circulație cu lățimea de șase metri, dedicată virajului de dreapta.

În luna mai, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol, anunța că au fost depuse șase oferte pentru lărgirea la patru benzi a DN 1 A, între Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila Mogoșoaia.

Potrivit lui Cirstian Pistol, au depus oferte:

Volkswagen a finalizat vânzarea fabricii de producție Kaluga din Rusia și a filialelor sale locale CITEȘTE ȘI Volkswagen a finalizat vânzarea fabricii de producție Kaluga din Rusia și a filialelor sale locale

1. Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL (Romania)

2. Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Romania – Germania)

3. Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD (Romania – Bulgaria)

4. TRACON SRL (Romania)

5. VIAROM CONSTRCT SRL (Romania)

6. Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) - EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL (Romania)

viewscnt
Afla mai multe despre
dn 1 a
cnar