Asiaticii sunt tot mai avansați în privința dezvoltării bateriilor cu electrolit în stare solidă și, chiar dacă China are deja avansate date de producție, japonezii nu se lasă și încep să vorbească tot mai des despre producția de serie. Honda este al treilea producător japonez, după Toyota și Nissan, care încep să se apropie de o producție de serie.
Stellantis a anunțat rechemarea în service a 317.630 de vehicule, inclusiv modele Ram 2500 și 3500 Pickup din anii de fabricație 2017 și 2018, transmite Reuters.
Lucrătorii Volkswagen din Germania vor organiza începând de luni greve extinse la nouă fabrici, printre care cele din Wolfsburg, Hanovra și Zwickau, pentru a contesta reducerile salariale propuse de conducere, de 10%, și planurile de închidere a unor unități, transmite Reuters.
Procurorii germani au început urmărirea penală împotriva lui Karl-Thomas Neumann, fost CEO al Continental, sub acuzația de fraudă, într-un dosar care are ca obiect manipularea emisiilor de CO2 pe automobilele VW, în celebrul scandal Dieselgate, din 2015. Altături de Neumann mai sunt cercetați alți trei directori.
Fabrica BMW din Debrețin, județul Hajdú-Bihar, este prezentată ca fiind la rândul său afectată de criza din industria auto europeană, potrivit unor informații de presă. În consecință, producătorul german de automobile a decis să modifice calendarul de producție.
Compania națională aeriană TAROM lansează o nouă ofertă specială, acum pentru perioada 6-8 decembrie 2024, cu prețuri la bilete de la 105 euro.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a câștigat definitiv procesul cu Blue Air. Compania aeriană, între timp preluată de stat, contestase o amendă de 2 milioane de euro
Lucrările pentru noua Magistrală 6 de metrou au ajuns într-un nou stadiu, anunță Metrorex.
Reprezentanții Forvia Hella au confirmat pentru Profit.ro decizia de închidere a centrului tehnic din Oradea, precizând că este vorba despre o „decizie strategică”. Ei susțin că una dintre cauze este evoluția neașteptată a ritmului de vânzare a vehiculelor electrice, însă industria auto se confruntă în ansamblul ei cu o încetinire a producției.
Franța va reduce semnificativ subvențiile pentru achiziția de automobile electrice, limitându-le între 2.000 și 4.000 de euro, în funcție de venit, față de intervalul anterior de 4.000-7.000 de euro, conform unei surse guvernamentale citate de Reuters.