Brandul de mobilitate al Renault Group lansează o limuzină electrică ce va fi disponibilă pe bază de abonament

Brandul de mobilitate al Renault Group lansează o limuzină electrică ce va fi disponibilă pe bază de abonament
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 30 aug 2021

Renault a lansat în acest an divizia de mobilitate a companiei, care are ca scop exploatarea unui segment în creștere, care ar putea prelua o parte consistentă din afacerile cu automobile noi. Acum, Mobilize, așa cum se numește divizia de mobilitate, anunță că lansează propriul automobil, „o limuzină complet electrică” ce va fi dsiponibilă doar pe bază de abonament pentru servicii de ride-hailing.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mobilize Limo este numele primului automobil pe care îl lansează brandul de mobilitate al Renault Group, o mașină care va fi oferită pe bază de abonament pentru servicii de taxi de tip ride-hailing și de închiriere privată. Potrivit companiei, mașina va debuta în 2022, va fi disponibilă cu rate flexibile pentru șoferii profesioniști, care vor include și o serie de servicii esențiale.

Limo va fi prezentată în premieră la Munchen, în cadrul Salonului IAA, în cadrul unei zile speciale dedicate acestui serviciu, pe 8 septembrie. O flotă de 40 de automobile va fi pusă la dispoziția vizitatorilor salonului sub formă de servicii de transport.

Primele informații referitoare la acest automobil arată că va avea 4,67 metri lungime, 1,83 metri lățime și 1,47 metri înălțime, ceea ce nu este tocmai specific unei limuzine, dar se încadrează în limitele clasei medii. Va fi echipată cu un motor electric, va avea o baterie ce oferă 450 km autonomie, și va fi destinată exclusiv serviciilor de taxi, închirieri private și pentru flote. Va fi disponibilă exclusiv prin subscripție iar în pachetul plătit poate fi inclus și un șofer full, part-time sau one-time.

ULTIMA ORĂ TABEL Dacia Sandero a depășit VW Golf și a devenit cea mai vândută mașină din Europa CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ TABEL Dacia Sandero a depășit VW Golf și a devenit cea mai vândută mașină din Europa

Renault spune că Limo s-a născut în cadrul unui parteneriat între companie și Jiangling Motors Group Co. din China, un parteneriat demarat în 2018. Jianling este unul dintre producătorii mari din China, care are o puternică divizie specializată în camioane, pickup-uri, vehicule utilitare, SUV-uri, JMC, dar și-a lansat și propria marcă de vehicule electrice, JMEV.

"Primul model Mobilize, Limo, este răspunsul noului nostru brand la evoluția pieței de ride-hailing. Această ofertă, care combină un vehicul și servicii flexibile, ilustrează pe deplin abilitatea Mobilize de a însoți utilizatorii în noile lor necesități. Demonstrează de asemenea un know-how unic ce rezultă din experiența Renault Group în servicii de mobilitate și din forța de finanțare a RCI Bank and Services”, a declarat Clotilde Delbos, CEO al diviziei Mobilize.

Potrivit Renault, piața de ride-hailing (servicii de transport la cerere și închiriere vehicule) urmează să explodeze de la 28 miliarde euro astăzi, la 50 de miliarde în 2030. Este o piață care va cunoaște o rapidă și largă adopție a electrificării. Compania franceză spune că în prezent în zona Parisului funcționează aproximativ 75% din cele 47.500 de vehicule private de închiriat din Franța.

viewscnt
Afla mai multe despre
mobilize limo
renault electrica
masina abonament