CFR cheltuiește peste 2 miliarde lei pentru modernizarea liniei de cale ferată București - Giurgiu Nord Frontieră

CFR cheltuiește peste  2 miliarde lei pentru modernizarea liniei de cale ferată București - Giurgiu Nord Frontieră
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 mai 2024

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a lansat licitația publică pentru proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare a liniei CF București - Giurgiu Nord Frontieră, lotul 2, investiție finanțată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul European de Interconectare, sector Transporturi (CEF).

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics

Valoarea estimată a achiziției publice depășește 2,25 miliarde de lei, fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din fonduri nerambursabile (CEF) și de la bugetul de stat. Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 36 de luni, din care 6 luni proiectare și 30 de luni execuție.

FOTO PepsiCo și-a cumpărat în România primul autocamion electric. Recent a investit peste 2 milioane de dolari în panouri fotovoltaice CITEȘTE ȘI FOTO PepsiCo și-a cumpărat în România primul autocamion electric. Recent a investit peste 2 milioane de dolari în panouri fotovoltaice

Modernizarea liniei de cale ferată pe traseul București Progresu - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră (Lotul 2), în lungime de 93,45 km (fără intervalul Vidra - Comana, inclus în Lotul 1), cuprinde inclusiv lucrări de electrificare și de semnalizare, prin implementarea sistemului ERTMS.

Obiectivele specifice ale investiției sunt reducerea timpului de călătorie, prin creșterea vitezei de circulație pe întregul tronson, creșterea gradului de siguranță feroviară, îmbunătățirea confortului în timpul călătoriei, gestionând în același timp reducerea emisiilor de poluanți și impactul negativ asupra mediului și atragerea călătorilor și a transportatorilor de mărfuri de pe zona rutieră pe calea ferată.

VIDEO ANUNȚ Când va fi deschisă circulația pe podul de la Grădiștea. După aproape 20 de ani, trenurile vor reveni pe linia clasică dintre București și Giurgiu CITEȘTE ȘI VIDEO ANUNȚ Când va fi deschisă circulația pe podul de la Grădiștea. După aproape 20 de ani, trenurile vor reveni pe linia clasică dintre București și Giurgiu

"Menționăm faptul că linia de cale ferată București Nord - Giurgiu Nord Frontieră este o linie importantă din punct de vedere economic, prin preluarea traficului internațional de pe cele două coridoare centrale care străbat teritoriul României și legătura între Coridorul Rhin - Dunăre și țările din partea de sud-est a Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia), prin traversarea Dunării pe Podul Prieteniei, în sectorul de graniță dintre România și Bulgaria", subliniază CFR SA.

Anunțul de participare la procedura de licitație deschisă și documentația de atribuire pentru modernizarea liniei CF București - Giurgiu Nord Frontieră (LOTUL 2) sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (SEAP), la adresa www.e-licitatie.ro. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 1 iulie 2024.

Compania aeriană Fly Lili își propune 200 de mii de pasageri pe an, din Sibiu. S-au lansat oficial zborurile din Sibiu. Prețurile biletelor încep de la 99 de euro CITEȘTE ȘI Compania aeriană Fly Lili își propune 200 de mii de pasageri pe an, din Sibiu. S-au lansat oficial zborurile din Sibiu. Prețurile biletelor încep de la 99 de euro

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA administrează infrastructura feroviară publică

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr
giurgiu