Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, controlată de Ministerul Transporturilor, vrea să refacă și să extindă infrastructura rutieră din Portul Constanța, pentru fluidizarea traficului, în contextul creșterii semnificative a volumului de trafic de mărfuri, inclusiv a celor provenite din Ucraina, relevă date analizate de Profit.ro.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Societatea a lansat o licitație pentru contractarea de servicii de proiectare și execuție pentru ″Master Planul infrastructurii rutiere și de acces a Portului Constanța – Extinderea, modernizarea și reabilitarea drumurilor și pasajelor din Portul Constanța″.
CITEȘTE ȘI UE va impune taxe la importurile de cereale din Rusia și BelarusValoarea totală a achiziției este estimată la peste 537 milioane lei plus TVA.
După cum a relatat Profit.ro, Guvernul are în vedere demararea unei investiții de 1,12 miliarde euro și desemnarea acesteia ca obiectiv strategic de interes național, în scopul dezvoltării unor noi terminale specializate în Portul Constanța Sud – Molurile III S si IV S. Investiția este necesară în contextul în care concurența dintre Portul Constanța și celelalte porturi din bazinul Mării Negre și ale statelor membre UE este intensă, principalii concurenți fiind porturile Koper (Slovenia), Istanbul, Pireu și Hamburg, iar Ungaria concesionând, pe 60 de ani, un teren la Trieste pentru înființarea unui port destinat companiilor maghiare.