Ford reduce producția într-una din uzinele din Europa. Sindicatele se tem de închiderea fabricii

Ford reduce producția într-una din uzinele din Europa. Sindicatele se tem de închiderea fabricii
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 3 iun 2022

Ford va reduce „semnificativ” producția în uzina din Saarlouis, Germania, unde este asamblat unul dintre modelele populare. Surse citate de Automobilwoche susțin că uzina are un viitor incert.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Ford intenționează să reducă semnificativ producția în fabrica din Saarluis, acolo unde se asamblează modelul Focus, potrivit sindicatelor care au stat de vorbă cu jurnaliștii de la Automobilwoche. După 29 august, volumul de autoturisme produse va scădea, iar pe termen lung informațiile arată că fabrica ar putea fi închisă.

VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: S-a redus încrederea în toate segmentele pieței imobiliare, cu excepția celui de retail. Piața de case din SUA arată o încetinire puternică a vânzărilor CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: S-a redus încrederea în toate segmentele pieței imobiliare, cu excepția celui de retail. Piața de case din SUA arată o încetinire puternică a vânzărilor

Șeful sindicatelor, Markus Thal, susține că o astfel de diminuare a producției va crea o presiune și mai mare asupra personalului, care este deja în exces la această uzină.

Ford a transmis mesaje clare privind viitorul acestei uzine în momentul în care a anunțat investițiile din fabricile sale din Europa, în special în cea din Koln, unde va fi produs primul vehicul electric european al mărcii, bazat pe platforma MEB de la VW. Cele 2 miliarde anunțate sunt investite în modernizarea și adaptarea liniilord e producție, în timp ce pentru Saarlouis nu s-a anunțat nimic. În același timp, la Craiova, unde se află cealaltă uzină care va produce vehicule electrice pentru Ford, vor fi investiți alte 300 de milioane de euro.

O nouă creștere a pieței auto din România. Primele cinci cele mai vândute mașini sunt Dacia și Ford, pentru prima dată în istorie CITEȘTE ȘI O nouă creștere a pieței auto din România. Primele cinci cele mai vândute mașini sunt Dacia și Ford, pentru prima dată în istorie

Având în vedere că în 2030 Ford și-a anunțat intenția de a produce exclusiv mașini electrice, nu există mari speranțe că la Saarlouis ar mai putea fi demarat un program de investiții, mai ales că pentru Koln s-a anunțat deja și al doilea model.

Ford a anunțat săptămâna această un nou șef peste operațiunile din Europa, care însă va conduce doar activitățile Ford Model e, ale mașinilor electrice, precum și uzina Ford Werke din Koln.

Jurnaliștii germani susțin că luna aceasta ar putea fi făcut un prim anunț despre soarta acestei uzine a Ford, din Germania.

viewscnt
Afla mai multe despre
ford uzina
inchidere uzina ford
ford focus