Încă un pas pentru proiectul trenului metropolitan în București

Încă un pas pentru proiectul trenului metropolitan în București
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 nov 2022

Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, a anunțat că va fi realizat un studiu de fezabilitate pentru amplasarea a zece stații ale trenului metropolitan în București, pe traseele Gara de Vest - Gara de Nord, Gara de Nord - Gara Obor și Gara de Vest - Gara Obor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC Bank, Fabrica de Consultanță.
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

”Încă un pas pentru proiectul trenului metropolitan! Vom realiza un studiu de fezabilitate pentru amplasarea a zece stații, în București, în baza protocolului semnat cu CFR și aprobat astăzi în ședința Consiliului General. Protocolul face referire la prima etapă din proiect, respectiv dezvoltarea serviciilor de tren urban pe semi-inelul feroviar de nord”, a anunțat Nicușor Dan.

SURPRIZĂ Fondul EIT InnoEnergy, susținut de ING, Volkswagen, Engie, Siemens, EDF, gigantul IDEC, lansează prima investiție pe piața românească, în singura fabrică de baterii litiu-ion din țară, controlată de Adrian Polec. Planul - noi fabrici CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ Fondul EIT InnoEnergy, susținut de ING, Volkswagen, Engie, Siemens, EDF, gigantul IDEC, lansează prima investiție pe piața românească, în singura fabrică de baterii litiu-ion din țară, controlată de Adrian Polec. Planul - noi fabrici

El a menționat că stațiile de oprire vor fi amplasate pe traseele Gara de Vest - Gara de Nord, Gara de Nord - Gara Obor și Gara de Vest - Gara Obor. Acestea vor fi peroane, nu gări propriu-zise, iar realizarea fiecărei stații de oprire va costa între 200.000 și 500.000 de euro, scrie News.ro.

Potrivit primarului, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public a realizat deja un studiu de prefezabilitate referitor la întreaga rețea CFR din Ilfov, dar acest document nu include și o serie de calcule economice.

”La jumătatea anului 2024, CFR va ști care este planul de investiții pentru modernizarea liniilor”, a adăugat Dan.

viewscnt
Afla mai multe despre
tren metropolitan
nicușor dan