Mercedes încheie primul trimestru cu creștere. Vânzările din segmentul „core”, în scădere

Mercedes încheie primul trimestru cu creștere. Vânzările din segmentul „core”, în scădere
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 12 apr 2023

Constructorul german premium Mercedes-Benz a reușit să încheie trimestrul I al acestui an cu o creștere a vânzărilor, susținută în special de segmentul de top și de cel al mașinilor entry, precum și de electrice.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mercedes-Benz anunță că a obținut „rezultate solide” în inatervalul ianuarie – martie, deși criza de semiconductori nu s-a încheiat definitiv. Creșterea din primul trimestru a fost de 3 procente, cu un volum total de 503.500 vehicule, segmentul Top-End având un avans de 18% (91.800 unități) iar cel de vehicule electrice de aproape 90%, acesta din urmă vând un volum total înregistrat de 51.600 unități, corespunzător unei cote de 10% din totalul vânzărilor mărcii.

Segmentul de bază al mărcii, așa numitul „core segment”, care include cele mai multe dintre modelele producătorului, a înregistrat o scădere de 11%, cu un volum de 248.400 vehicule vândute, rezultatul având mai multe cauze, între care schimbările de generații pentru unele dintre modelele-cheie. C Class rămâne automobilul cel mai vândut al mărcii, cu 80.800 unități, în creștere cu 34%, în timp ce E Class a pierdut clienți (-6%), în așteptarea lansării noii generații.

Segmentul entry, cel al mașinilor premium accesibile, a creșscut la 163.300 unități, cu 27%, în special cu ajutorul micului SUV GLB, cu 37.500 unități și creștere de 52%.

Producția de autoturisme din România a scăzut în martie, după oprirea EcoSport la Craiova, dar rămâne peste nivelul din 2022 după primul trimestru CITEȘTE ȘI Producția de autoturisme din România a scăzut în martie, după oprirea EcoSport la Craiova, dar rămâne peste nivelul din 2022 după primul trimestru

Rezultatele pe regiuni arată o majorare a vânzărilor în Europa, cu 8 procente, cu un volum total de 163.900 unități, pe fondul unei creșteri mari a cererii pe segmentul Top-End, dar și în Asia, inclusiv China, cu 3%, cu un volum total de 247.700 vehicule, cifre care mențin această piață pe primul loc în vânzările mărcii.

Și vânzările diviziei de vehicule comerciale, Mercedes-Benz Vans, au crescut în primul trimestru, cu 12%, ajungând la 98.900, un record pentru trimestrul ianuarie - martie.

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes vanzari
mercedes benz cars
rezultate mercedes