Nissan va exporta noile mașini dezvoltate și produse în China pe piețele internaționale

Auto/Transporturi   
Nissan va exporta noile mașini dezvoltate și produse în China pe piețele internaționale

Chiar dacă au fost proiectate și dezvoltate pentru a fi vândute pe piața chineză, mașinile lansate în acest an de Nissan în China vor ajunge în anii următori și pe alte piețe, inclusiv noul N7 care a atras atenția după debutul său.

 Sedanul Nissan N7 și pickup-ul complet electric Frontier Pro, prezentate la Salonul Auto din Shanghai, vor fi vândut de japonezi și pe alte piețe ale lumii, potrivit unor informații publicate de presa din China, care citează documente oficiale. Este vorba despre crearea unei noi companii cu acționari Nissan și Dongfeng, care va avea ca obiect de activitate exportul de vehicule produse în China. Participarea în acest noi joint-venture va fi de 60% pentru Nissan, prin intermediul unei companii proprii cu sediul în China, și 40% Dongfeng, iar capitalul social se va ridica la 140 de milioane de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News

Cele două modele au fost dezvoltate de Dongfeng pentru piața chineză, folosind tehnologii de inteligență artificială și sisteme de asistență de ultimă generație, care vor fi regăsite parțial și pe versiunile acestor mașini destinate piețelor internaționale.

Cu ajutorul acestor două modele, dar și al altora, Nissan ar putea încerca să recupereze din vânzările pierdute în ultimii ani pe piețe importante, din Asia sau Orientul Mijlociu. Nu este clar dacă este țintită și piața din Europa, dar având în vedere regimul vamal restrictiv acest lucru nu se va întâmpla în viitorul apropiat.

Victoria motorului cu combustie asupra celui electric: prima mașină electrică a mărcii Fiat are de-acum și motor mild-hybrid CITEȘTE ȘI Victoria motorului cu combustie asupra celui electric: prima mașină electrică a mărcii Fiat are de-acum și motor mild-hybrid

Noul sedan Nissan N7 a fost foarte bine primit de piața chineză, inclusiv datorită prețului de numai 16.000 de dolari, dar specificațiile și tehnologia promisă de acest model a atras foarte mulți clienți tineri. Mașina este produsă în uzina pe care Nissan o operează împreună cu Dongfeng în Guanzhou, iar exporturile către alte piețe ar putea începe chiar de anul viitor, la prețuri competitive care ar putea genera volume mari de comenzi.

Sedanul N7 este un prim semn că investițiile din China dau rezultate, având un volum foarte mare de comenzi, în prima lună după lansare. La Shanghai, Nissan a anunțat că mai are în plan alte modele NEV destinate pieței din China, în cadrul strategiei sale „In China, for China”, dintr-un total de patru vehicule, două electrice și două PHEV. N7 a fost primul dintre acestea și va fi urmat de un SUV electric, dar și de un SUV și un sedan ambele cu motorizări hibrid cu încărcare la priză.

N7 se adresează familiilor tinere care pun preț nu doar pe propria plăcere, ci și pe timpul petrecut în familie. Este disponibil cu două tipuri de baterii, 58 kWh sau 73 kWh, și are o autonomie maximă de 635 km, în regim CLTC.

Tehnologiile oferite sunt la nivelul pretențiilor clienților chinezi, cu un sistem avansat de asistență a șoferului, numit Navigate on Autopilot, dezvoltat în comun cu o companie chineză de tehnologie, Momenta, specializată în conducerea autonomă. Alte tehnologii inovatoare, cum sunt de exemplu scaunele fără presiune, cu un sistem de postură adaptivă bazat pe inteligență artificială, care ajustează scaunul în funcție de informațiile primite de la senzorii individuali, sunt și ele prezente pe versiunea de serie.

Ford reușește vânzări record de mașini electrificate pe piața din SUA. „Am impresionat întreaga industrie” CITEȘTE ȘI Ford reușește vânzări record de mașini electrificate pe piața din SUA. „Am impresionat întreaga industrie”

N7 este disponibil în trei versiuni - Max, Pro și Air, cu prețuri cuprinse între 119.900 și 149.900 yuani, adică aproximativ 17.000 și 21.000 USD. Nissan spune că numărul mare de comenzi se datorează confortului ridicat, încrederii în marcă și prețului accesibil. Clienții sunt în marea lor majoritate familii sub 35 de ani, 70% fiind pentru prima dată clienții Nissan.

Nissan se află în acest moment într-o situație dificilă, noul CEO Ivan Espinosa având o misiune grea, de restructurare masivă a companiei, inclusiv prin concedierea a circa 20.000 de angajați și închiderea a șapte uzine.

viewscnt
Afla mai multe despre
nissan n7
nissan china
dongfeng