Ford a avut o cifră de afaceri de 50,5 miliarde de dolari în intervalul iulie – septembrie 2025, reușind să monetizeze creșterea vânzărilor, în special pe modelele cu valoare adăugată mare și, în același timp, să țină sub control costurile. Creșterea veniturilor a fost de 9 procente, raportat la perioada similară din 2024.
Ca urmare, constructorul american a raportat un profit net de 2,4 miliarde dolari, cu 1,6% mai mare decât în urmă cu un an, majorându-și simțitor marja de profit la 4,8%, față de 1,9% cât era în 2024.
De asemenea, compania a reușit să înregistreze un flux de numerar operațional de 7,4 miliarde USD și un flux de numerar liber ajustat de 4,3 miliarde de dolari.
Previziunile pentru finalul de an țintesc un EBIT ajustat de 6,0 miliarde dolari până la 6,5 miliarde dolari și un flux de numerar liber de 2,0 miliarde de dolari până la 3,0 miliarde de dolari.
„Ford a înregistrat un alt trimestru puternic, cu venituri de peste 50 de miliarde de dolari, produse și servicii incredibile, durabilitatea Ford Pro și concentrarea noastră disciplinată pe costuri și calitate", a declarat Jim Farley, CEO Ford. "Ne îndreptăm spre 2026 ca o echipă mai puternică și o companie mai agilă. Vom continua să ne concentrăm pe execuție și pe realizarea rapidă a deciziilor strategice corecte privind propulsia, parteneriatele și tehnologia care vor crea o valoare extraordinară pentru clienții noștri”.
Vânzările Ford în trimestrul 3 au crescut cu două procente, la 733.000 vehicule, pe segmentul cu combustie și hibrid, și cu 57%, la 50.000 de unități, pe segmentul electric. Creșterea veniturilor a fost de asemenea foarte mare, de 52% pe electric, dar divizia rămâne pe pierdere, cu 1,4 miliarde dolari pe minus, în creștere față de anul precedent. Pierderea pe vehicul vândut s-a micșorat în aceste condiții la 25.440 dolari.
Ford este nevoită să acorde discounturi mari, atât în SUA, cât și în Europa, pentru a menține volumele vândute la un nivel care garantează atingerea țintelor de emisii.
Divizia de vehicule comerciale Ford Pro a vândut 373.000 de vehicule, cu 9% mai multe, și a avut venituri majorate cu 11%.
După primele trei trimestre, vânzările de mașini electrice au crescut cu peste 100%, la fel și veniturile generate de acest sector, dar pierderile au rămas ridicate, la 3,5 miliarde dolari, în condițiile în care compania a redus drastic prețurile pentru a stimula cererea.
Segmentul Ford Blue are în acest an o scădere ușoară, de 3 procente, cu 2 milioane de unități livrate, ca urmare a rezultatelor din trimestrele anterioare. Scăderea EBIT pe acest segment a fost de 1,4 miliarde dolari.
În total, veniturile Ford au crescut în acest an cu 3 procente, la 141,4 miliarde dolari, în timp ce profitul net a scăzut cu -1,2%, la 2,9 miliarde, fiind afectat de tarifele vamale și de costurile generate de mașinile electrice. Marja de profit din acest an s-a redus la 2%. Compania a anunțat că va acorda dividende în valoare de 15 cenți pe acțiune, în trimestrul 4.













