În etapele următoare ale lucrărilor de pe viitoarea autosteradă Sibiu-Pitești, autoritățile iau în calcul impunerea din nou a unor restricții de circuație pe Valea Oltului, respectiv pe DN7, conform unui document oficial analizat de Profit.ro.
De ce este important: Operațiunile de defrișare efectuate recent au necesitat închiderea circulației pe sectorul Boița - Lazaret al DN7, din 8 iulie până în 7 august.
Mai este bine de știut: Asocierea de constructori din Turcia (Mapa Insaat Ve Ticaret AS - Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret AS) a forat primii 600 de metri necesari pilonilor care vor susține fundația viitorului viaduct de la km 13+500 (zona localității Boița).
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
Un document oficial al ministerului de resort arată că, în contextul viitoarelor etape ale construcției autostrăzii și ”având în vedere apropierea pilei (picior de pod - n. red.) unui pod de DN7”, este ”luată în calcul” închiderea din nou a drumului.
De data aceasta, însă, ”se va face tot posibilul pentru a permite circulația alternativă pe o bandă”.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV ULTIMA ORĂ Guvernul oprește achizițiile de mobilă, birotică, consultanță din instituții, lansarea de noi proceduri privind studii de fezabilitate, proiectare, achiziții de terenuri. Concerte, doar din sponsorizări. Fără stimulente și combustibilAntreprenorul turc (Asocierea Mapa-Genghiz) a început recent lucrările la viaductul Boița de pe lotul 2 al autostrăzii Sibiu – Pitești, aducând prima foreză de mare capacitate și lansând forajele pentru fundațiile primilor piloți ai acestui viaduct, care va avea o lungime de aproximativ 650 m.
Până în anul 2028, pe traseul secțiunii Boița - Cornetu, în lungime de 31,33 km, vor fi construite: - 24 de viaducte, - 25 de poduri, - 1 ecoduct, - 7 tuneluri.