Renault a reușit să-și majoreze vânzările în trimestrul 3. Brandul pregătește un „plan de joc” internațional

Renault a reușit să-și majoreze vânzările în trimestrul 3. Brandul pregătește un „plan de joc” internațional
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 17 oct 2023

Vânzările Renault din trimestrul al treilea au marcat o creștere importantă pentru brandul francez, pe fondul unei baze de raportări scăzute, respectiv trimestrul 3 din 2022, când marca era depășită de Dacia, pe piața din Europa.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Marca Renault a raportat un volum al vânzărilor de 356.747 unități, în perioada iulie – septembrie 2023, ceea ce înseamnă un avans de 11 procente față de nivelul din 2022. Pe toate cele trei trimestre care au trecut, volumul vânzărilor Renault a fost de 1,12 milioane de autovehicule, mai multe cu 11% față de anul trecut, în perioada similară.

VIDEO&FOTO - ANUNȚ Pe unde vor circula noile trenuri pentru CFR. Cum arată și ce viteză vor avea CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO - ANUNȚ Pe unde vor circula noile trenuri pentru CFR. Cum arată și ce viteză vor avea

Autoturismele au însumat, pe cele trei trimestre, 847.481  unități, cu 9 procente peste nivelul din 2022.

Pe piața din Europa, cea mai importantă regiune a mărcii, creșterea a fost mult mai mare, de 25%, în trimestrul al treilea, și 22% pe primele nouă luni ale anului, cu un total de 726.938 unități vândute.

Pe segmentul de automobile hibrid, vânzările au crescut cu 48%, la un nivel de 127.224 vehicule, cu modelele Austral și Arkana în topul celor mai vândute mașini cu motor hibrid, având mai mult de jumătate din vânzări reprezentate de acest tip de motor. Pe segmentul de automobile electrice, care nu este susținut de o gamă foarte largă, volumul livrat a fost de 64.854 unități, din care 35.000 de unități au fost reprezentate de modelul Megane E-Tech.

Segmentul de LCV a adus de asemenea creșteri pe primele nouă luni din acest an, la un total de 281.404 unități, cu 21% mai multe decât în urmă cu un an, din care 214.255 unități au fost în Europa.

Cele mai mari piețe ale mărcii Renault rămân Franța, cu peste 18% din totalul vânzărilor (287.156 unități), Turcia (10,4%, 88.762 unități) și Brazilia (5,7%, 87.249 unități). Italia, Germania și Spania se află pe locurile următoare.

PREMIERĂ Dacia ieftinește Spring CITEȘTE ȘI PREMIERĂ Dacia ieftinește Spring

Vânzările mărcii Renault sunt în continuare - la fel ca în cazul multor constructori - sub nivelul pre-pandemic, când brandul francez raporta, în primele trei trimestre, 1,7 milioane de vehicule vândute, din care peste 1,4 milioane erau autoturisme.

Marca Renault pregătește „International game plan”, un plan de creștere la nivel global, ce va fi anunțat pe 25 octombrie, dată la care va fi dezvăluit complet noul model Kardian, derivat din Dacia Sandero. Este primul model Dacia vândut de Renault care nu mai vine doar cu un aspect frontal modificat, ci cu un design propriu, exterior și interior.

viewscnt
Afla mai multe despre
rezultate renault
vanzari renault