Potrivit sursei citate, contractul comercial, cu livrare intracomunitară, a fost încheiat în data de 10 octombrie, iar termenul de livrare a navei este august 2026.
În ceea ce privește termenele și condițiile de plată, raportul transmis BVB precizează că se va achita un avans din valoarea contractului, pe bază de scrisoare de garanție bancară de restituire a avansului, iar restul de plată după sosirea navei la locul de predare.

Șantierul Naval Orșova a luat ființă în anul 1890, ca un mic atelier destinat reparării navelor ce participau la construirea canalului navigabil de la Porțile de Fier - SIP Iugoslavia.
Deși avut o dezvoltare constanța în timp, a cunoscut o evoluție spectaculoasă abia după anul 1991 când s-a schimbat formă de organizare și denumirea, înființându-se societatea pe acțiuni S.C. Șantierul Naval Orșova SÄ‚.
Începând cu anul 1992, când au fost realizate primele nave pentru export, datorită creșterii calității și a seriozității de care a dat dovadă, societatea a câștigat de la an la an încrederea partenerilor externi, în prezent realizând în medie cca. 8-10 corpuri nave fluviale/maritime/an, pentru piața vest europeană.

Un moment de referință a fost anul 1998, când, după listarea la Bursă de Valori București, în urma vânzării pachetului deținut de fostul FPS, societatea a devenit o companie cu capital privat 100%.
Sediul principal al societății este la Orșova, iar începând cu anul 2008 compania are o sucursala în incinta portului Constanța - Agigea.
În prezent activitatea principală de la sediul din Orșova este construcția și reparația de nave și structuri plutitoare, iar activitatea de la sucursala este orientată în special către închirierea de nave tehnice (îndeosebi salande pentru amenajări hidrotehnice).