Șeful Opel confirmă trecerea accelerată la propulsia electrică, încă din 2024

Șeful Opel confirmă trecerea accelerată la propulsia electrică, încă din 2024
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 24 nov 2023

Marca Opel, care acum face parte din grupul Stellantis, va anticipa trecerea la propulsia elecitrică mai rapid decât își propusese inițial și mult mai repede decât alți competitori din piață. În 2024, Opel va avea câte o versiune electrică pentru fiecare model din gamă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Florian Huettl a preluat conducerea mărcii Opel de aproximativ un an, când l-a înlocuit pe Uwe Hochgeschrutz, numit COO al Stellantis Europe. La momentul instalării lui, marca avea deja proiecte avansate pentru propulsia electrică, însă el a reușit să accelereze întreg programul de electrificare, astfel că în 2024 Opel va lansa și ultimele două model electrice care lipseau: Crossland și Grandland.

Huettl a anunțat în cadrul congresului Automobilwoche că, odată cu cele două lansări, Opel va avea în 2024 motorizări electrice pentru fiecare dintre modelele gamei. Apoi, începând din 2025, Opel nu va mai lansa mașini cu motoare termice. Etapa următoare vine în 2028, când ultimele motoare termice vor ajunge la finalul vieții și vor ieși din oferta Opel. În acel moment, toate automobilele aflate în showroom-urile Opel vor fi exclusiv electrice, după cum a anunțat CEO-ul mărcii, Florian Huettle. „2028 este ținta noastră pentru încheierea completă a producției de motoare cu ardere”, a declarat șeful Opel.

Momentul va fi o premieră pentru întreaga industrie auto din Europa, deoarece Opel va fi prima marcă din Europa cu o astfel de gamă electrică.

Industria auto ar putea cheltui miliarde de euro pentru a păstra radioul AM/FM în mașină CITEȘTE ȘI Industria auto ar putea cheltui miliarde de euro pentru a păstra radioul AM/FM în mașină

Singurul brand german din portofoliul Stellantis are un avans important pe segmentul electric, comparativ cu celelalte mărci. Cu o cotă de piață de 14% și un avans de 30%, Opel consideră că are un avantaj clar din acest punct de vedere și vrea să-l majoreze prin această accelerare a lansărilor.

Opel a prezentat la ultimul salon auto din Munchen versiunea electrică a modelului Astra, sub forma caroseriei Sports Tourer. De asemenea, Corsa a primit un facelift important, care a adus și performanțe îmbunătățite ale propulsiei electrice. Nu în ultimul rând, conceptul Experimental a dezvăluit direcțiile de design și tehnologie pe care marca le propune cu următoarele modele electrice, inclusiv noile Grandland și Crossland, de anul viitor.

viewscnt
Afla mai multe despre
opel crossland electric
opel electric
opel corsa electric