Ca angel investor, Felix Crișan îi va sprijini pe fondatori atât prin investiția sa financiară, cât și prin experiența acumulată în domeniul tehnologiei și produselor digitale, precum și al start-up-urilor lansate pe piețe în creștere.
„Sunt convins că împreună putem dezvolta acest proiect pentru a acoperi multiple piețe și a construi un plan de afaceri solid atât din perspectiva business-to-business, cât și business-to-consumer. Sunt încrezător în perspectivele acestei piețe aflate în creștere accelerată și în potențialul și experiența echipei Brewtifi”, spune Felix Crișan.
Brewtifi lansează în acest context și Brew Society, un club dedicat celor care vor să susțină Brewtifi.
„Brew Society aduce împreună antreprenori, investitori, consultanți și mentori într-un spațiu deschis pentru discuții, schimb de idei și experiențe legate de start-upuri creative.
În plus, prin această inițiativă ne dorim să aducem alături de noi oameni valoroși, cu expertiză, care văd oportunitatea de a investi în potențialul echipei", spune Mihaela Dincă, co-fondator Brewtifi.
Aplicație mobilă a adunat, în aproximativ o lună de la lansarea oficială, circa 2.000 de utilizatori.
Brewtifi este o aplicație inteligentă, disponibilă pe terminalele mobile cu Android și iOS, care îi conectează pe utilizatori cu branduri de cafea de specialitate, cafenele și prăjitorii.














