Afacerile B2B majorează afacerile semestriale SIPEX Company

Afacerile B2B majorează afacerile semestriale SIPEX Company
Adrian Panaite
Adrian Panaite
scris 16 aug 2023

Cifra de afaceri a SIPEX Company, specializată în comercializarea de materiale de construcții, a urcat, în primele 6 luni ale anului, cu 5,50%, la 145,24 milioane lei, de la 137,67 milioane lei în perioada similară a anului trecut. Creștere de circa 50% a datoriilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

SIPEX Company (SPX) a realizat în primul semestru venituri totale din exploatare de 148,61 milioane lei, cu 6,28% mai mari decât cele de  139,83 milioane din exercițiul financiar precedent. Este o performanță în contextul unei majorări cu 32,61% a segmentului business to business, la 57,48 milioane lei, de la 43,34 milioane lei.

„Am continuat consolidarea segmentului B2B a cărei pondere în cifra de afaceri este de peste 40% și am înregistrat un avans al numărului de clienți deserviți. In aceeași direcție am încheiat parteneriate pentru creșterea gamei de produse distribuite prin cele 12 centre logistice pe care le deținem la nivel național”, spune CEO-ul Irinel Gheorghe, care controlează 91,90% din acțiuni.

OMV Petrom: Costul reviziei rafinăriei Petrobrazi s-a majorat cu 77% în urma prelungirii cu 2 săptămâni CITEȘTE ȘI OMV Petrom: Costul reviziei rafinăriei Petrobrazi s-a majorat cu 77% în urma prelungirii cu 2 săptămâni

În același interval de raportare, cheltuielile totale de exploatare au urcat cu 11,82%, la 144,91 milioane lei, de la 129,59 milioane lei. Din aceste costuri, 84,22% îl reprezintă cheltuielile cu mărfurile. Astfel, compania a afișat un profit net semestrial de 3,32 milioane lei, cu 60,52% mai mic decât cel de 8,41 milioane lei de la S1 2022.

„Ne-am adaptat la contextul de piață și am înregistrat cel mai bun semestru din punct de vedere al cifrei de afaceri pentru companie din ultimii 3 ani, deservind peste 2.900 clienți și menținându-ne traiectoria de companie profitabilă an de an. Ne așteptăm să continuăm trendul ascendent și pentru trimestrul III estimăm rezultate mai mari față de acceași perioadă a anului trecut”, spune Irinel Gheorghe.

Compa Sibiu își dublează profitul la S1 CITEȘTE ȘI Compa Sibiu își dublează profitul la S1

Compania comercializează o gamă largă de produse, atât mărci internaționale, cât și mărci proprii sub brandul „Meșterică” și „Profit” din 2013. Printre brandurile distribuite de SIPEX se numără: Ceresit, Rigips, Isover, Weber, Cesarom, Swisspor, Austrotherm, Firos, Porotherm, Tondach, Brikston, Ytong, Leier, Structo, Tenco, Sapabet, Aco, Holver, Kronospan, Romstal. Principalele categorii de produse comercializate sunt adezivi și mortare, hidro și termoizolații, metale, materiale grele, plăci gips carton.

Activele totale ale SIPEX se ridicau la data de 30 iunie la 132,81 milioane lei, fiind cu 18,51% mai mari decât cele de 112,07 milioane lei de la 1 ianuarie 2023. În aceeași perioadă, datoriile totale s-au majorat cu 56,97%, la 64,52 milioane lei, de la 41,10 milioane lei.

Titlurile companiei sunt listate pe piața AeRO a Bursei de Valori București unde, la prețul de 0,3200  lei/acțiune, care situează capitalizarea de piață la 127,96 milioane lei (25,86 milioane euro).

viewscnt
Afla mai multe despre
sipex company
bvb
bursa
aero
ceresit