Super Mario Run, versiunea pentru smartphone a celebrului joc video lansat de Nintendo în 1985 și, totodată, primul joc pentru mobil dezvoltat de compania japoneză, a urcat pe primul loc în topul descărcărilor din App Store, la doar câteva ore de la lansarea pe dispozitivele iOS. Sceptici în privința succesului comercial al instalatorului italian, mulți investitori s-au grăbit însă să vândă acțiuni Nintendo, iar compania japoneză a pierdut vineri peste 4% din capitalizare.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
După succesul uriaș înregistrat de Pokemon Go, joc dezvoltat de o companie la care Nintendo este acționar minoritar și care a generat venituri de o jumătate de miliard de dolari în doar două luni, așteptările în privința primului joc pentru mobil creat de japonezi par să nu se fi confirmat.
Super Mario Run a fost lansat joi pentru utilizatorii de iPhone și iPad din peste 150 de țări. Jocul a ajuns rapid în fruntea clasamentului celor mai descărcate aplicații din App Store, însă acțiunile Nintendo au închis ședința de astăzi de la Tokyo cu o scădere de 4,2%, scrie MarketWatch.
De vină este prețul cerut de Nintendo pentru varianta integrală a jocului. Într-o perioadă în care majoritatea jocurilor pentru mobil sunt gratuite sau costă sub 5 dolari, dezvoltatorii mizând pe venituri din diferitele obiecte ce pot fi cumpărate pe bani reali și din publicitate, japonezii cer 10 dolari pentru versiunea completă a jocului, doar primele câteva nivele fiind gratuite.
Investitorii sunt dezamăgiți și de faptul că Super Mario Run necesită conexiune continuă la internet pentru a rula, dar și de lipsa detaliilor privind o eventuală lansare și pentru telefoanele cu Android.