Planul de listare este pregătit de ceva timp, dar acum se apropie de aplicare, conform surselor citate.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Este avută în vedere o ofertă publică, urmată de listarea la Bursa de Valori București (BVB), evaluarea companiei fiind estimată între 200 și 250 de milioane de euro, arată și Bursa.
Anul trecut, compania a avut afaceri de 1,1 miliarde lei și un profit net de 88 milioane lei, cu peste 2.000 de angajați.
Pentru anul 2025, Cris-Tim își propune o creștere sustenabilă de aproximativ 10%, atât la nivel de cifră de afaceri, cât și de EBITDA.

Actulul CEO al companiei este Radu Timiș Jr., fiul fondatorul Radu Timiș.
Contactat de Profit.ro, Radu Timiș nu a răspuns până la acest moment.
Astăzi, Cris-Tim deține 3 unități de producție: mezeluri, lactate, ready meal, fabrica din Filipeștii de Pădure fiind una din cele mai moderne fabrici de mezeluri din țară, cu o suprafață totală de aproape 70.000 de mp.
Produsele lactate Cris-Tim provin exclusiv din ferma proprie, EcoFerm, cu o producție anuală de 11.000.000 de litri de lapte și o capacitate de procesare de 60.000 de litri pe zi. Hrana celor 2.100 de vaci este exclusiv asigurată de ceea ce se cultivă - grâu, porumb, orz, lucernă și triticale - pe cele 1.300 de hectare cultivabile ale fermei, iar fertilizarea se face în proporție de 50% cu îngrășăminte naturale.
Din cei circa 2.000 de angajați ai companiei, mai mult de 1.500 lucrează direct în producție.
Grupul este și cel mai mare jucător cu capital românesc de pe piața locală care deservește 18 țări europene, două fiind în afara Uniunii Europene. Peste 35% dintre produsele exportate sunt din categoria de salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialități și cârnați.
Exportul este prioritar în strategia de creștere a Grupului Cris-Tim, cu o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 12% la acest moment.
Cris-Tim speră ca aproape jumătate din acesta să fie acoperit prin programul național multianual INVESTALIM, dedicat industriei alimentare autohtone.

La finalul anului 2023, Cris-Tim și-a consolidat noi parteneriate externe și a intrat pe trei noi piețe - Grecia, Republica Moldova și Georgia, ajungând astfel la un total de 20 de țări în care se exportă produsele Cris-Tim.
Cu peste 130 de clienți în 20 de țări, Cris-Tim exportă circa 5.000 de tone de produse anual cu o pondere de circa 14% din cifra de afaceri a companiei.
“Viziunea mea este ca în trei-cinci ani să ne consolidăm poziția de lider al sectorului agro-alimentar din România și să începem scalarea business-ului în regiunea Balcanilor și a Europei Centrale și de Est”, a spus recent Radu Timiș Jr.
DESPRE CRIS-TIM
- Fondat de familia Timiș acum trei decenii ca o mică afacere, Grupul Cris-Tim este astăzi liderul pieței de carne procesată și al pieței de ready meal, totodată un jucător important în domeniul lactatelor și al ospitalității. Brand-ul Cris-Tim este considerat cel mai inovator brand românesc în categoriile menționate.
- Exportul este prioritar în strategia de creștere a Grupului Cris-Tim, cu o pondere anuală în cifra de afaceri de circa 14% la acest moment.
- Peste 35% dintre produsele exportate sunt din categoria de salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialități și cârnați.