Investiția se înscrie în strategia de dezvoltare a companiei care prevede alocarea a jumătate de milion de euro în cercetare, design, modernizarea și certificarea proceselor de producție.
Compania continuă astfel programul anual de modernizare, prin care direcționează 15% din vânzări către cercetare, design și achiziția de echipamente de producție pentru noile colecții.
Lansarea vine într-un moment în care piața uniformelor medicale se află în plină expansiune, pe fondul extinderii infrastructurii sanitare și al cererii pentru materiale inovatoare.
„Uniformele medicale sunt o extensie a profesionalismului și o declarație de identitate a personalului din spitale și clinici. Pentru ca fiecare angajat din sistemul medical să se simtă confortabil și protejat în timpul orelor de program, ne-am propus să oferim produse care îmbină funcționalitatea, designul modern și siguranța în desfășurarea actului medical”, spune Adrian Pătru, CEO TAG, menționând că, „în prezent, piața este sufocată de uniforme ieftine, care se deteriorează după câteva spălări și nu oferă siguranță sau rezistență.”.


Colecția este realizată integral în fabrica din București, unde peste 100 de angajați asigură atât toată zona de producție – de la selecția materialelor la controlul final al calității, cât și zona de vânzări și logistică.
Compania produce, în medie, 30.000 de uniforme pe lună, iar capacitatea totală anuală este de aproximativ 500.000 de uniforme.
Pentru fiecare colecție – primăvară-vară și toamnă-iarnă – TAG lansează aproximativ 250.000 de uniforme, dezvoltate pe baza feedbackului primit de la clinici, spitale și personal medical.
Procesul de dezvoltare durează circa șase luni și include testări interne și colaborări cu furnizori internaționali pentru selecția țesăturilor.
Piața locală, departe de potențialul real
este ar[tat c[ mai puțin de jumătate dintre cadrele medicale din România beneficiază de necesarul total de uniforme de lucru oferite de instituțiile în care lucrează, iar aproximativ 30% dintre spitalele din România nu furnizează deloc echipamente personalului.

Piața globală a uniformelor medicale este estimată la peste 9,9 miliarde de dolari în 2024 și urmează să depășească 20 miliarde până în 2032, cu o creștere medie anuală de 9–10%, potrivit Fortune Business Insights, companie de cercetare de piață și analiză economică globală.
În România, cererea este alimentată de investițiile tot mai mari în infrastructura medicală și de interesul pentru produse durabile. Solicitările TAG din partea clinicilor și spitalelor au crescut cu peste 25% anual, iar interesul internațional se extinde către Ungaria, Croația, Austria, Germania, Italia, Franța, dar și țările nordice.















