Din cauză că au mai puține date pe baza cărora să facă targetarea, ca urmare a noilor reguli de protejare a intimității impuse de Apple, campaniile de publicitate se îndreaptă, acum, mai mult spre Android.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Când a lansat iOS 14.5, Apple a introdus o nouă regulă privind colectarea datelor personale din aplicațiile de iPhone. Datele pot fi acum colectate doar cu acordul expres al utilizatorului, care trebuie să răspundă, pozitiv sau negativ, la o notificare.
CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din RomâniaPână acum, din estimările realizate de Branch Metrics, sub o treime dintre utilizatori au răspuns pozitiv și au permis să le fie colectate datele personale.
Asta, în consecință, a redus semnificativ cantitatea de informații pe baza cărora pot fi targetate reclamele. O targetare mai puțin precisă înseamnă, în teorie, și o performanță mai redusă a reclamelor.
CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în programDin această cauză, advertiserii au redus numărul reclamelor prin care vizau utilizatorii dispozitivelor Apple și și-au redirecționat o parte a bugetelor către platforma celor de la Google.
Conform măsurătorilor, în luna iunie, cheltuielile cu reclamele pe iPhone au scăzut cu o treime. În același timp, banii investiți în reclamele pe Android au crescut cu 10%.
CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat cliențilorSituația s-ar putea echilibra, în viitor, după ce Google va introduce pe smartphone-urile cu Android o serie de condiții mai stricte privind colectarea datelor.