Google a lansat ceea ce numește Gmail Q&A, o soluție de inteligență artificială pe care utilizatorii plătitori ai serviciului de e-mail al companiei o vor avea la dispoziție.
Bazat, bineînțeles, pe Gemini, Gmail Q&A va juca rolul unui asistent digital virtual cu atribuții legate de e-mail, căruia utilizatorii îi pot adresa diverse întrebări.
Acesta poate să rezume conținutul discuțiilor, dar răspunde și la întrebări specifice. În acest sens, Google spune că Gmail Q&A poate găsi rapid informații ce pot ajuta echipele de vânzări și marketing să câștige timp.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Chatboții continuă să sufere de așa-numitele halucinații, astfel că, utilizatorii care vor să fie siguri pe acuratețea informațiilor, ar trebui să verifice și singuri dacă răspunsurile chatbot-ului sunt corecte.
Noua facilitate va fi disponibilă doar abonaților și, deocamdată, doar în aplicația Gmail de Android, cu o lansare ulterioară pe iPhone.
Între timp, utilizatorii care aleg să nu plătească pentru un chatbot care le poate oferi informații false, au la dispoziție tradiționala funcție de căutare.