Apple continuă să piardă teren pe piața smartphone-urilor din China

IT&C   
Apple continuă să piardă teren pe piața smartphone-urilor din China

Apple a fost singurul producător major care a scăzut în primul trimestru pe piața chineză, ceea ce prelungește perioada de scădere a companiei americane la șapte trimestre consecutive.

Apple a livrat 9,8 milioane iPhone-uri în primul trimestru. Asta i-a redus cota de piață din China cu 9% față de anul anterior, la 13,7%.

Urmărește-ne și pe Google News

Analiștii cred că scăderea Apple se datorează concurenței acerbe pe care o fac producătorii locali și prețurilor mai mari practicate de compania americană.

Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
iPhone 16e este asamblat în Brazilia CITEȘTE ȘI iPhone 16e este asamblat în Brazilia

De altfel, Apple a fost singurul producător din top cinci care a scăzut în această perioadă, în care piața a crescut cu 3,3%.

Lupta la vârf pentru piața chineză se dă între Xiaomi și Huawei, care au câte 18,6% respectiv 18% din piață. Xiaomi a urcat pe primul loc după ce a crescut cu 40%, în vreme ce creșterea Huawei a fost de 10%.

Locurile trei și patru sunt ocupate de Oppo și Vivo, care dețin câte 15,7% respectiv 14,4% din piața locală. Ambele au avut creșteri de aproximativ 2-3%.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
iphone
smartphone
china