Microsoft a implementat o serie de noi opțiuni chatbot-ului care face parte din motorul de căutare al companiei, permițând utilizatorilor să aleagă tipul de personalitate cu care doresc să aibă de a face.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Chatbot-ul dezvoltat de Microsoft și implementat în stadiu beta în motorul de căutare Bing oferă utilizatorilor posibilitatea alegerii între trei tipuri de personalități: creativ, echilibrat și precis.
În modul precis, chatbot-ul va pune accent pe acuratețea și relevanța răspunsurilor pe care le oferă. Modul creativ va furniza răspunsuri mai „originale și creative”, în vreme ce modul echilibrat este o cale de mijloc între celelalte două variante.
În mod implicit, chatbot-ul operează în modul echilibrat, celelalte două moduri putând fi alese de utilizator în funcție de tipul întrebărilor și așteptările avute de la răspunsuri.
Cele trei noi setări sunt implementate de Microsoft după ce utilizatorii au raportat în ultimele săptămâni mai multe cazuri în care răspunsurile chatbot-ului erau deplasate.
Tot în același sens, pentru a evita răspunsurile aberante, compania a limitat la 6 numărul întrebărilor consecutive, respectiv maxim 60 de întrebări pe zi ce pot fi adresate chatbot-ului.
Noile opțiuni sunt deja vizibile majorității utilizatorilor care au acces la chatbot-ul din motorul de căutare Bing, însă, accesul este posibil în continuare doar pe bază de invitație, după înscrierea pe o listă de așteptare.