Facebook testează o nouă opțiune pentru campaniile de strângeri de fonduri

Facebook testează o nouă opțiune pentru campaniile de strângeri de fonduri
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 18 nov 2015

Facebook testează Fundraiser, o nouă opțiune pentru sprijinirea campaniilor de strângeri de fonduri derulate de organizațiile non-profit din întreaga lume, potrivit unui comunicat al rețelei de socializare, care a anunțat că butonul "Donează", introdus în 2013, va fi de acum disponibil direct pe fluxul de știri al utilizatorilor pentru a facilita donațiile în scopuri caritabile.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Prin intermediul opțiunii Fundraiser, organizațiile non-profit au posibilitatea să informeze utilizatorii asupra diverselor campanii sociale, să strângă fonduri direct de pe pagina dedicată campaniei și să monitorizeze progresele înregistrate.

Facebook testează o nouă opțiune pentru campaniile de strângeri de fonduri

De asemenea, utilizatorii vor putea dona bani în scopuri caritabile prin simpla apăsare a butonului "Donează", care va fi disponibil pe paginile campaniilor, dar și în postările distribuite de utilizatori, aceștia având opțiunea de a contribui la campanii direct de pe fluxul personalizat de știri.

Facebook este cea mai mare rețea de socializare din lume, cu 1,55 miliarde de oameni activi în fiecare lună.

În România, numărul de conturi active a atins 8,2 milioane la începutul lunii noiembrie, în creștere de la 7,6 milioane la finele anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
donatii
fundraiser
strangere fonduri
caritabile