Cel mai folosit serviciu de e-mail, deținut de Google, oferă acum utilizatorilor o modalitate de a vedea mai bine mesajele care confirmă comenzi și livrări de produse.
Astfel, de astăzi, Gmail are o secțiune specială, numită Purchases, unde vor fi grupate automat toate e-mail-urile primite care au legătură cu comenzile online.
Noua secțiune poate fi accesată deschizând meniul lateral al aplicației mobile, unde este listată alături de celelalte multe foldere cu e-mail-uri.

Tot legat de comenzile online, Gmail mai face o modificare, afișând în fruntea listei cu mesaje din secțiunea de achiziții e-mail-urile produselor care urmează să fie livrate curând.
În funcție de tipul mesajului, Gmail afișează în dreptul acestora butoane pe care utilizatorii pot da click pentru a vedea rapid produsele comandate sau stadiul livrării, fără a deschide e-mail-ul original.
În fine, Google va încerca să facă utilizatorii să acorde mai multă atenție mesajelor promoționale pe care le primesc, sortându-le după relevanță, în încercarea de a aduce în față ofertele care ar putea fi mai interesante pentru fiecare utilizator.
Toate aceste schimbări sunt acum implementate în aplicațiile mobile, dar și în versiunea web de Gmail.