În partea de sus a paginilor cu rezultate generate de Google este acum afișat un rând cu sugestii de subiecte pe care utilizatorii le pot folosi pentru a îmbunătăți căutarea.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Google (motorul de căutare) lansează o nouă facilitate după mult timp. Deși o îmbunătățirea minoră, aceasta ar putea ajuta utilizatorii frustrați că nu obțin rezultatele dorite.
În partea de sus a ecranului, sub căsuța de căutare, este acum afișat un șir lung de cuvinte cheie sugerate, pe care utilizatori le pot folosi pentru a rafina căutările.
Cuvintele cheie împart același rând cu vechile instrumente oferite de Google, iar un click pe acestea duce la adăugarea cuvântului respectiv în căsuța de căutare.
Noua opțiune a fost implementată în cadrul versiunii de desktop a motorului de căutare, dar este disponibilă doar pentru căutările realizate în limba engleză.
După o lungă perioadă în care a neglijat inovarea, Google, care domină copios piața motoarelor de căutare, se vede nevoit acum să se pună, din nou, pe treabă, simțindu-se amenințat de noul trend al chatboților bazați de inteligența artificială generativă.
Google lucrează la propriul chatbot, numit Bard, însă, acesta încă nu este disponibil la nivel global pentru a concura cu ChatGPT și Bing.