Google prezintă un nou design pentru secțiunea de știri, care va face mai vizibile numele publisherilor

Google prezintă un nou design pentru secțiunea de știri, care va face mai vizibile numele publisherilor
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 12 iul 2019

Secțiunea de știri din cadrul site-ului de desktop Google va avea în curând un nou design, care va face mai vizibile numele publisherilor.

În prezent, secțiunea de știri din Google este o listă de link-uri, înghesuite unul sub altul, care nu corespunde principiilor de design actuale ale companiei.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania americană, al cărei focus s-a mutat masiv în ultimii ani de la îmbunătățirea produselor actuale la proiectele de viitor și monetizarea prin reclame, va schimba, în sfârșit, felul în care arată secțiunea de știri a motorului său de căutare.

Evenimente
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În primul rând, din preview-ul făcut de Google, pagina de știri este mult mai aerisită. Sunt prezente mai puține știri, există mai mult spațiu alb, însă designul este mai ușor pentru ochi și mai modern.

Un malware a infectat peste 25 de milioane de smartphone-uri cu Android CITEȘTE ȘI Un malware a infectat peste 25 de milioane de smartphone-uri cu Android

Pagina de știri din Google pare inspirată din serviciul Google News și are inclusiv un carusel în partea de sus a ecranului, acolo unde apar cele mai importante articole pentru subiectul căutat.

Noul design pune mai mult accent pe brandul publisher-ului, al cărui nume este acum mult mai vizibil. Acesta este însoțit și de favicon-ul site-ului, ceea ce-i crește și mai mult vizibilitatea.

Noul design va fi vizibil tuturor utilizatorilor în decursul următoarelor săptămâni.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
news
stiri
design