Instagram Stories a ajuns la 200 de milioane de utilizatori

Instagram Stories a ajuns la 200 de milioane de utilizatori
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 14 apr 2017

Facebook anunță că funcția Instagram Stories este în acest moment folosită zilnic de peste 200 de milioane de oameni.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Facebook a copiat de la Snapchat funcția Stories, cea care include conținut valabil doar 24 de ore, și a integrat-o în mai multe produse proprii, inclusiv în aplicația Facebook de smartphone. Însă, dintre toate produsele proprii, aceasta performează cel mai bine în Instagram.

Drept dovadă, Instagram Stories are acum 200 de milioane de utilizatori activi pe zi. În cadrul acestui indicator sunt incluși atât utilizatorii care postează conținut, cât și cei care îl vizualizează.

Ironic dar previzibil, Instagram Stories este folosită de mai mulți utilizatori decât originalul, funcția Stories din Snapchat, cea pe care Facebook a copiat-o în propriile produse. La ultima estimare oficială, vizând ultimul trimestru din 2016, Snapchat avea 158 de milioane de utilizatori activi zilnic. Nu toți cei 158 de milioane de utilizatori folosesc funcția Stories din Snapchat.

Switch a devenit cea mai vândută consolă de jocuri a celor de la Nintendo CITEȘTE ȘI Switch a devenit cea mai vândută consolă de jocuri a celor de la Nintendo

200 de milioane de utilizatori reprezintă o realizare importantă pentru Instagram Stories. Asta înseamnă că o treime din cei 600 de milioane de utilizatori Instagram o folosesc în fiecare zi, indiferent că postează sau doar se uită la conținutul efemer.

Pe de altă parte, în ceea ce privește funcția Stories copiată masiv de la Snapchat, Instagram este singurul produs în care aceasta a devenit un succes. În aplicațiile Facebook și Messenger utilizatorii nu se înghesuie să o folosească.

Stories este o facilitate care atrage în special adolescenții, o categorie căreia Facebook îi acordă o importanță deosebită. Pentru Instagram, conținutul disponibil doar 24 de ore are rolul de a readuce utilizatorii în aplicație zi de zi.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
stories
facebook